تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
در پی نهایی شدن ترکیب هیئت‌رئیسه دائم مجلس؛

«هیچ» تندروها «پوچ» شد

نتایج انتخابات هیئت‌رئیسه موقت مجلس در روز یکشنبه تندروها را چنان به وجد آورد که یادشان رفت این نتایج موقتی است و باید قضاوت نهایی را به‌روز سه‌شنبه و پس از برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه دائم مجلس موکول کنند. روزنامه کیهان دستاورد اصلاح‌طلبان در مجلس را «تقریبا هیچ» خواند و دیگر تندروها از این درصدها و آمارهای موقتی ذوق‌زده بودند.
رویداد۲۴- نتایج انتخابات هیئت‌رئیسه موقت مجلس در روز یکشنبه تندروها را چنان به وجد آورد که یادشان رفت این نتایج موقتی است و باید قضاوت نهایی را به‌روز سه‌شنبه و پس از برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه دائم مجلس موکول کنند. روزنامه کیهان دستاورد اصلاح‌طلبان در مجلس را «تقریبا هیچ» خواند و دیگر تندروها از این درصدها و آمارهای موقتی ذوق‌زده بودند.

«هیچ» تندروها «پوچ» شد

به گزارش رویداد۲۴، نتایج انتخابات هیئت رئیس دائم اما نشان داد که آن‌ها بار دیگر عجولانه قضاوت کرده‌اند و دستاورد اصلاح‌طلبان نه‌تنها «تقریبا هیچ» نبود، بلکه اصولگرایان و پایداری‌ها را هم‌پشت سر گذاشت.

مقایسه آماری نتیجه انتخابات هیئت‌رئیسه موقت نشان می‌داد که اصولگرایان 5 کرسی، اصلاح‌طلبان 3 کرسی، مستقل‌ها و پایداری‌ها به ترتیب هرکدام 2 کرسی را کسب کرده‌اند و این بدان معنا بود که در صورت نهایی شدن همین آرا، اصولگرایان 41 درصد، اصلاح‌طلبان 25 درصد و مستقل‌ها و پایداری‌ها هرکدام 17 درصد نظر منتخبان را جلب کرده‌اند.

«هیچ» تندروها «پوچ» شد   «هیچ» تندروها «پوچ» شد

روزنامه کیهان نیز روز یکشنبه با کنار هم قرار دادن همین آمار و ارقام موقتی دستاورد امید را تقریبا هیچ خوانده بود امانگاهی به آمار و ارقام آرای مواخذه در انتخابات هیئت‌رئیسه دائم مجلس دهم نشان می‌دهد که اصلاح‌طلبان 5 کرسی، اصولگرایان 3 کرسی، مستقل‌ها 2 کرسی و پایداری‌ها نیز 2 کرسی را به دست آورده‌اند و این آمار بدان معنا است که نمایندگان 41 درصد به اصلاح‌طلبان، 25 درصد به اصولگرایان و 17 درصد به مستقل‌ها و پایداری‌ها رأی داده‌اند.

«هیچ» تندروها «پوچ» شد   «هیچ» تندروها «پوچ» شد

ترکیب نهایی هیئت رئیس مجلس دهم که هیچ تندروها را پوچ کرد، حال به‌خوبی نشان می‌دهد که چه کسانی توهم پیروزی داشته و دارند.



نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
0
طیف اصولگرا واقعا استعداد فوق العاده ای برای فرقه فرقه شدن واز هم پاشیدن دارند و این نشانه تندرو بودنشان است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
0
0
قابل توجه جناب پرویز امینی پرحرف خالی از منطق.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان