تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
ظریف در دیدار با وزیر امور خارجه فنلاند:

امیدواریم در پسابرجام زمینه گسترش همکاری‌های دو کشور فراهم شود

ظریف در سومین برنامه کاری خود در هلسینکی با آقای تیمو سوئینی همتای فنلاندی خود در محل وزارت خارجه این کشور دیدار و در خصوص روابط و همکاری های دو کشور در حوزه های سیاسی، اقتصادی، بانکی و پارلمانی گفتگو و رایزنی کرد.
رویداد۲۴ظریف در سومین برنامه کاری خود در هلسینکی با آقای تیمو سوئینی همتای فنلاندی خود در محل وزارت خارجه این کشور دیدار و در خصوص روابط و همکاری های دو کشور در حوزه های سیاسی، اقتصادی، بانکی و پارلمانی گفتگو و رایزنی کرد.

ظریف در این ملاقات ضمن تشریح ظرفیت های انسانی و اقتصادی گسترده ایران ابراز امیدواری کرد در مرحله پسابرجام زمینه گسترش همکاری های دو کشور فراهم شود.

وزیر امور خارجه با اشاره به ترکیب و سطح هیات اقتصادی همراه و همایش مشترک اقتصادی ایران و فنلاند که توسط اتاق های بازرگانی دو کشور در حال برگزاری در هلسینکی است، آینده روابط دو کشور را امیدبخش دانست.

وزیر خارجه فنلاند نیز با تشکر از ظریف بخاطر سخنرانی صبح امروز در فروم هلسینکی و ابراز خشنودی از حضور هیات اقتصادی همراه وزیر خارجه در سفر به فنلاند گفت همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های مختلف از جمله ارتباطات و آموزش می تواند گسترش یابد.

وزرای خارجه دو کشور همچنین در خصوص بحرانهای موجود در منطقه غرب آسیا و راههای حل آن رایزنی و تبادل نظر کردند. دیدار وزرای خارجه دو کشور با ضیافت رسمی ناهار وزیر خارجه فنلاند به افتخار دکتر ظریف ادامه یافت.
منبع: ایلنا
برچسب ها: پسابرجام
نظرات شما
پیشخوان