تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

توضیح حراست وزارت ورزش درباره حضور نهادهای نظارتی در فدراسیون فوتبال

مدیرکل حراست وزارت ورزش‌وجوانان در مورد حضور نهادهای نظارتی در دفتر مسئول فرهنگی فدراسیون فوتبال توضیح داد و اعلام کرد که این کار با حکم قضایی صورت گرفته است.
رویداد۲۴مدیرکل حراست وزارت ورزش‌وجوانان در مورد حضور نهادهای نظارتی در دفتر مسئول فرهنگی فدراسیون فوتبال توضیح داد و اعلام کرد که این کار با حکم قضایی صورت گرفته است.

رضا حسنی‌خو، مشاور وزیر ورزش‌وجوانان و مدیرکل مرکز حراست این وزارتخانه درباره حضور نهادهای نظارتی در دفتر مسئول فرهنگی فدراسیون فوتبال به پایگاه خبری وزارت ورزش گفت: برابر پیگیری‌های صورت گرفته ورود نهادهای نظارتی به فدراسیون فوتبال و دفتر مسئول کمیته فرهنگی با حکم قضایی و برای شفاف‌سازی و ابهام‌زدایی از برخی مسائل مطرح بوده است.

وی ارتباط این موضوع با گزارش کمیسیون اصل نود مجلس را رد کرد و گفت: مراجع ذی‌صلاح در روزهای آینده این پرونده را مورد بررسی قرار می‌دهند و با رفع ابهامات، نتایج را اعلام می‌کنند تا مردم و افکار عمومی هم از موضوع مطلع شوند.

مدیرکل حراست وزارت ورزش درباره برکناری مدیر مجموعه آزادی پس از جدال کلامی و رسانه‌ای با کی‌روش سرمربی تیم ملی گفت: اصلاً این موضوع ارتباطی با سرمربی تیم ملی پیدا نمی‌کند و تغییر نیکوخصال یک موضوع داخلی شرکت توسعه و در واقع یک بحث مدیریتی است.

برچسب ها: حکم قضایی
نظرات شما
پیشخوان