تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

بر اساس ادعای یک سایت خبری: برنامه تندروها برای حرم امام لو رفت

چند روز قبل رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع) با انتقاد از برهم زدن سخنرانی‌ها و تجمعات تاکید کردند: با هیاهو کردن، جنجال کردن و شعار دادن مخالفم! بنده می‌بینم گاهی افرادی، با یک کسی یا جلسه‌ای مخالفند؛ بنا می‌کنند هیاهو کردن، جنجال کردن و شعار دادن؛ من با این کارها موافق نیستم؛ هیچ فایده‌ای ندارد.
رویداد24- چند روز قبل رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع) با انتقاد از برهم زدن سخنرانی‌ها و تجمعات تاکید کردند: با هیاهو کردن، جنجال کردن و شعار دادن مخالفم! بنده می‌بینم گاهی افرادی، با یک کسی یا جلسه‌ای مخالفند؛ بنا می‌کنند هیاهو کردن، جنجال کردن و شعار دادن؛ من با این کارها موافق نیستم؛ هیچ فایده‌ای ندارد.

 «روزنو» با این مقدمه، افزوده است: این در حالی است که خبر رسیده اتاق فکر و عملیات دلواپسان در دستور کار جدید خود و به بهانه مقابله با جریان خودساخته تقابل، قصد داشتند در شب سخنرانی رئیس‌جمهور در مرقد امام(ره) با برهم زدن مراسم و مختل کردن این سخنرانی طبق عادت همیشگی خود تداعی مقابله مردم با رئیس‌جمهور را کلید بزنند!

اطلاع از طراحی دلواپسان و گزارش آن به مقامات ارشد نظام موجب تذکر مجدد رهبری به این محافل شد، به طوری که ایشان برای چندمین بار اعلام کردند با این حرکات به شدت مخالفند و این کارها را موجب تضعیف نظام می‌دانند.

اتاق فکر و عملیات روانی تخریب دولت، پس از شکست سنگین با حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس، برنامه‌های جدیدی را طراحی کرده که از آن جمله، تلاش برای دوقطبی‌سازی فضای سیاسی کشور، بایکوت خبری دیدارهای مهم رئیس‌جمهور از جمله دیدار با مراجع تقلید، افزایش مطالبات غیرمرتبط به دولت، حاشیه‌سازی برای برخی از وزرای محبوب و کارآمد، دروغ‌پردازی علیه کابینه، توهین به رئیس‌جمهور، قلب واقعیت استقبال پرشور مردم در استان‌های مختلف کشور از حسن روحانی، پروژه نخ‌نما شده تقابل و ... را می‌توان اشاره کرد.

بر اساس گزارش روزنو، شنیده‌ها حاکی است، با توجه به تذکر رهبر انقلاب هرگونه تلاش برای چنین اقدامی با مقابله شدید دستگاه‌های امنیتی مواجه خواهد شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: سایت ، تندروها
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
1
هیچ کدام از اتفاقات این مراسم خارج از برنامه نیست. همه از قبل با دقت برنامه ریزی و چیده شده اند. این که فکر میکنیم گروهی تندرو به صورت سر خود در چنین مراسمی در حضور سران نظام دست به انجام کارهایی میزنند ناشی از سادگی است.
نظرات شما
پیشخوان