تاریخ انتشار: ۲۳:۱۸ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵

تیراندازی به بازیکنان جم صحت داشت

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: تیراندازی به بازیکنان جم صحت داشت.
رویداد24-سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: تیراندازی به بازیکنان جم صحت داشت.

مهدی پاشازاده امشب در حاشیه برگزاری دیدار تیم‌های نفت گچساران و جم عسلویه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اتفاقات و حواشی بازی پلی‌اف تیم پارس جنوبی جم و نفت و گاز گچساران اظهار کرد: در این دیدار ما موفق به زدن دو گل در نیمه نخست شدیم اما همانطور که دیدید سنگ، یخ و بطری‌های آب بود که به سوی ما پرتاب می‌شد.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر ایجاد حواشی بیشتر در پی تماس وی با عادل فردوسی‌پور در برنامه نود و ادعای تیراندازی به بازیکنان تیم جم در گچساران گفت: سخنان من هیچ تأثیری در ایجاد حواشی نداشت.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم ادامه داد: شب گذشته واقعا به تیم ما تیراندازی شد و فیلم این موضوع نیز وجود دارد.

پاشازاده افزود: تماشاگران گچسارانی هم در خانه جم و هم در گچساران به بازیکنان و تیم ما بد و بیراه گفتند و این موضوع زننده و زشت است که انسان وارد حاشیه و دروغ شود.

وی با بیان اینکه تمرکز تیم ما بر فوتبال بود، بیان کرد: بر عکس ما تمرکز تیم حریف بر حاشیه‌ها بود برای همین هم نتوانست نتیجه خوبی کسب کند.

پاشازاده در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه استراتژی تیم جم در دو دیدار رفت و برگشت گفت: در جم شناختی از تیم حریف نداشتیم برای همین تا دقیقه 20 بازی تیم ما را تحت فشار قرار دادند و دو موقعیت خوب را نیز از دست دادند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ادامه داد: اما در این بازی کار را در دقایق نخست تمام کرده و با زدن دو گل تیم نفت را شکست دادیم.

پاشازاده با بیان اینکه هدف ما برای بازی برگشت فقط کسب برد بود نه تساوی، اظهار کرد: مشکل تیم نفت گچساران این بود که بازیکنان این تیم تنها یک مدل بازی بلد بودند اما ما در دو بازی با دو شیوه مختلف بازی کردیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس در گچساران در خصوص لحظه برخورد بطری آب یخ به سر وی تأکید کرد: بطری آب یخ زده توسط یکی از تماشاگران به سر من برخورد کرد که ابتدا ترسیدم و چشمان من سیاهی رفت و بر زمین افتادم.

پاشازاده افزود: بعد از این ضربه به روی نیمکت رفته و بازی را از آنجا ادامه داده و هیچ حاشیه‌ای نیز ایجاد نکردم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم ادامه داد: بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران در جریان بازی بازیکنان جم را مورد فحاشی قرار می‌دادند.

پاشازاده با بیان اینکه ما امروز هیچ کار غیر حرفه‌ای و حاشیه‌سازی انجام ندادیم، افزود: شب گذشته ساعت یک شب مورد تیراندازی قرار گرفتیم که فیلم و صورتجلسه آن نیز موجود است.

وی گفت: بازیکنان ما شب گذشته دچار ترس و اضطراب بودند ما نیز دچار ترس شده بودیم  آیا این اقدام کار درستی است؟
منبع: فارس
نظرات شما
پیشخوان