تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

ترکیب احتمالی پرسپولیس در لیگ شانزدهم

قرمزها عملا در خط دفاع با کمبود بازیکن مواجه هستند و در خط حمله و برای گلزنی رسما کاری نکرده اند. به جای این تغییرات تعداد زیادی ستاره در خط میانی جذب کرده اند که حتما حضورشان سبب ایجاد مشکلاتی هم خواهد شد. حالا سوال اینجاست که آیا برانکوعلی رغم دانش به ضعف تیمش در خط حمله و دفاع سفارش خرید بازیکن در خط میانی داده؟
رویداد24- «برانکو لیست دیگری داده بود اما چون موفق نشدیم به گزینه های دوم و سوم فکر کردیم» این صحبت های سرپرست باشگاه پرسپولیس است. طاهری که حالا به نظر می رسد ستاره های خوبی را در نقل و انتقالات جذب کرده و در آینده می کند گفته که از فهرست برانکو به گزینه های دوم و سوم فکر کرده اند و آنها را خریده اند.

 پرسپولیس در شروع نقل و انتقالات بسیار بی سروصدا ظاهر شد. اینقدر که فقط جذب دو ستاره توسط استقلالی ها سبب شد تذاکراتی به باشگاه آبی برای جذب ستاره داده شود اما امروز شراط پرسپولیس تفاوت دارد. آنها امیری و جلال حسینی را شکار کرده اند و با مذاکراتی که در پیش دارند به نظر می رسد 2 ستاره دیگر جذب کنند.

اما این بازیکنان چقدر مورد تایید برانکو هستند؟ مروربازیکنان خروجی پرسپولیس نشان خواهد داد که چقدر خرید ها منطبق برآن بوده است. پرسپولیس این فصل سوشا مکانی ، مهدی طارمی ، بنگستون ، نورمحمدی ، اومانیا ، کفشگری ،بنگر ،خالقی فر، بابک حاتمی و دوبازیکن دیگر را از دست داده است.

در این میان بنگر،طارمی ومکانی ، و تا حدودی نورمحمدی و اومانیا و بنگستون بازیکنان اصلی پرسپولیس به حساب می آمدند. بازیکنانی که یا در ترکیب اصلی بودند یا به عنوان جایگزین وارد زمین می شدند.

درون دروازه اتفاقی که رخ داده غیرقابل اجتناب بود. سوشامکانی به خاطر مسائل فنی باید می رفت و پرسپولیس یکی از بهترین انتخاب ها را انجام داد. خرید دروازه بان سوم زیر 23 سال هم کار درستی بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در لیگ شانزدهم
در خط دفاع اما نقل و انتقالات براساس پیش بینی ها نیست. قرمزها 3 مدافع مرکزی و یک دفاع کناری کم کیفیت را از دست داده اند. به جای آن جلال حسینی را جذب کرده اند و کنعانی هم در حال بازگشت است. این همان پستی است که پرسپولیس درآن خیلی ضربه خورد و تغییرات درآن لازم به نظر می رسید. اما تغییرات در نهایت منجر به کسر یک مدافع میانی و یک مدافع کناری در پست حساس و ضربه پذیر برای پرسپولیس شده.

اگر برانکو تصمیم گرفته باشد که انصاری را به میانه خط دفاعی بیاورد آن زمان با خرید مهرداد محمدی این نقیصه برطرف خواهد شد. اما پرسپولیس همچنان دفاع کناری نخواهد داشت. کل فصل فقط با رضاییان و محمدی ؟ این خیلی عجیب است.

در هافبک دفاعی پرسپولیس کفشگری را از دست داده و بازیکنی نگرفته. باز هم در این میان نظربرانکو مهم است.انها اگر بخواهند مانند بازی های آخر سال گذشته با یک هافبک دفاعی بازی کنند مشکلی نخواهند داشت. اما در صورت تغییر سیستم بازی با داشتن دو هافبک دفاعی و بدون ذخیره پرسپولیس کارش مشکل خواهد شد.

در کمربند میانی عجیب ترین اتفاق رخ داده . پرسپولیس در پست بازیکن پشت مهاجم ، احمدزاده ، عالیشاه و مسلمان را داشته و حالا با ساسان انصاری و وحید امیری هم به توافق رسیده و به دنبال جذب مهدی ترابی یا مهرداد محمدی هم هست.

این تازه در حالی است که پرسپولیسی ها سراغ ستاره های خارج از ایران نروند و هدایتی مثلا بازیکنی چون دژاگه را قرمزپوش نکند. 3 بازیکن اصلی و مناسب و حالا 3 بازیکن دیگری که حتما در ترکیب اصلی بازی می کنند. آن هم در پستی که پرسپولیس کمتر مشکل داشت.

در یک خط جلوتر اتفاق بد تری رخ داده . پرسپولیس بنگستون و طارمی را از دست داده . انها آقای گل و ستاره شان را از دست داده اند. بازیکنی که 16 گل زده و بار اصلی خط حمله را به دوش می کشیده. بنگستون هم با تعداد دقایق بازی کمتر بازیکن مهمی برای قرمزها بوده. او 7 گل زده و این دو نفر روی هم نیمی از گل های پرسپولیس در این فصل را به ثمر رسانده اند.

قرمزها برای جایگزینی این دو اما تا الان خریدی نداشته اند. آنها سراغ کاوه رضایی رفته اندکه خب خیلی گلزن نبوده و هنوز هم توافقی صورت نگرفته.

قرمزها عملا در خط دفاع با کمبود بازیکن مواجه هستند و در خط حمله و برای گلزنی رسما کاری نکرده اند. به جای این تغییرات تعداد زیادی ستاره در خط میانی جذب کرده اند که حتما حضورشان سبب ایجاد مشکلاتی هم خواهد شد. حالا سوال اینجاست که پرسپولیس برطبق کدام فهرست به این بازیکنان رسیده . آیا برانکوعلی رغم دانش به ضعف تیمش در خط حمله و دفاع سفارش خرید بازیکن در خط میانی داده؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
0
به نظرم خیلی منطقیهبازیکنان با هم مشکل پدا می کنند....
نظرات شما
پیشخوان