تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور با معاون وزیر خارجه ابراز همدردی کرد

واکنش «آشنا» به بیانیه سردار سلیمانی (تصویر)

حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در حساب کاربری خود در توییتر در واکنشی تلویحی به بیانیه سردار سلیمانی نوشت: «اولین چالش جدی برای معاونت جدید وزارت امور خارجه خلق شد؛ دو بیانیه :یکی سلب تابعیت و دومی سلب مشروعیت. معاون به قلب خسته تدبیر خوش آمدید.» مطلبی کنایه‌آمیز را درباره سردار قاسم سلیمانی توییت کرد.
رویداد۲۴- حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در حساب کاربری خود در توییتر به بیانیه سردار سلیمانی واکنش تلویحی داد.

آشنا نوشت: «اولین چالش جدی برای معاونت جدید وزارت امور خارجه خلق شد؛ دو بیانیه :یکی سلب تابعیت و دومی سلب مشروعیت. معاون  به قلب خسته تدبیر خوش آمدید.»

واکنش تلویحی آشنا به بیانیه سردار سلیمانی (تصویر)

سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران روز گذشته در پی سلب تابعیت رهبر شیعیان بحرین بیانیه ای صادر کرد و طی آن هشدار داد که در صورت هرگونه تعدی به شیخ عیسی قاسم با مقاومت مسلحانه بی‌سابقه‌ای روبرو می‌شود که اسقاط رژیم بحرین گوشه‌ای از تبعات آن خواهد بود.

حسام الدین آشنا این اقدام سردار سلیمانی را چالشی تازه برای معاونت جدید وزارت خارجه که به تازگی منصوب شده، دانسته است و به نوعی این اقدام فرمانده سپاه قدس را ایجاد چالش برای وزارت خارجه و حتی دولت تدبیر و امید تعبیر کرد.

اوایل هفته جاری محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران با برکناری حسین امیرعبداللیهان، معاون عربی و آفریقایی وزارت خارجه، حسین جابری انصاری را در این سمت منصوب کرد.

لازم به ذکر است که امیرعبداللهیان فردی است که ارتباط نزدیکی با سپاه قدس داشت و این ارتباط بیشتر به دوران حمله آمریکا به عراق که وی سفیر ایران در عراق بود بازمی گردد.

حسام الدین آشنا پیش از این نیز در مطلبی کنایه آمیز درباره سردار سلیمانی توییت کرده بود: «بگذاریم حاج قاسم در قله اسطوره ای دفاع از حریم و حرم بماند؛ نگذاریم او را چون محسن و باقر به کارزار کلید و گازانبر بکشانند.»


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
0
مصداق بارز دخالت در امور داخلی دیگر کشورها
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان