تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۰۸ تير ۱۳۹۵

تعرض به دختر نوجوان افغانی در پوشش مسافرکش/30سال زندان برای متجاوزان

دیوان عالی کشور حکم ٣٠ سال حبس دو پسر جوان که در پوشش مسافرکش، دختری نوجوان را سوار کرده و پس از ضرب و شتم مورد آزار و اذیت قرار داده بودند را تایید کرد.

رویداد۲۴-دیوان عالی کشور حکم ٣٠ سال حبس دو پسر جوان که در پوشش مسافرکش، دختری نوجوان را سوار کرده و پس از ضرب و شتم مورد آزار و اذیت قرار داده بودند را تایید کرد.

 براساس اظهارات شاكي، متهمان پس از تعرض و به قصد كشت، او را در كانال آبي انداختند و متواري شدند اما او توانست با كمك راننده يك خودروي عبوري خود را نجات دهد.

دختر ١٨ ساله، دهم اسفند ٩٣ به كارآگاهان كلانتري شهرري گفت: «من اهل افغانستان هستم و مدتي قبل همراه مادرم به ايران آمدم. ما صبح‌ها در خانه مردم كار مي‌كرديم و شب‌ها به خانه‌مان در شهرري برمي‌گشتيم. روز حادثه سوار يك پرايد سفيد با دو سرنشين مرد شديم.

مشغول صحبت بوديم كه ناگهان راننده از مسير اصلي منحرف شد. وقتي اعتراض كرديم، راننده به سمت من حمله ور شد و ضربه‌اي به سرم زد كه بيهوش شدم. سرنشين ديگر هم مادرم را از ماشين بيرون انداخت. وقتي به هوش آمدم، دو پسر مرا به بيابان‌هاي حاشيه شهر بردند و مورد تعرض قرار دادند. آنها كيف پول و كارت عابربانكم را سرقت كردند و سپس مرا به قصد كشت در كانال آبي انداختند. من موفق شدم خودم را از آن بيرون بكشم و با كمك راننده يك خودروي عبوري به خانه برگردم.»

شاكي موفق شده بود بخشي از شماره پلاك خودروي متهمان را بردارد؛ سرنخي كه كارآگاهان با استفاده از آن، متهمان را شناسايي و دستگير كردند. هر دو متهم كه در بازجويي‌هاي ابتدايي منكر تعرض شده بودند پس از مواجهه حضوري با شاكي به جرم خود اعتراف كردند تا به اين ترتيب همراه پرونده به شعبه هشتم دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي حسين اصغرزاده منتقل شوند. اين در حالي بود كه متهمان در جلسه رسيدگي به پرونده، منكر انجام تعرض شدند با اين همه، قضات شعبه هشتم، آنها را به جرم آدم‌ربايي، تهديد و سرقت مقرون به آزار به ٣٠ سال حبس و ١٧٣ ضربه شلاق محكوم كردند. اين حكم در ديوان عالي كشور تاييد و چندي پيش به اجرا درآمد.
منبع:اعتماد
برچسب ها: مهاجران افغان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان