تاریخ انتشار: ۲۲:۱۴ - ۱۳ تير ۱۳۹۵
الهه کولایی:

حافظه تاریخی ما قوی نیست

یک عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: جریان ضد اصلاحات با طرح موضوع فیش‌های حقوقی به دنبال منفعل و مأیوس کردن مردمند.
رویداد۲۴- الهه کولایی، عصر امروز، یکشنبه در مراسم افطاری سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار، طی سخنانی با اشاره به تجربه مشروطه در کشور اظهار کرد: ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که بعد از کشور روسیه اولین ملتی بودیم که جنبش مشروطه را تجربه کردیم اما حافظه تاریخی ما با وجود این تجربه ارزشمند قوی نیست.

وی افزود: به خاطر می‌آورم که در مجلس ششم و زمانی که ما در مجلس برای دفاع از حقوق مردم و مطالباتشان فعالیت می‌کردیم، فضایی ایجاد شده بود که ظاهراً امروز آن فضا را فراموش کرده‌ایم و از خاطر برده‌ایم که چه شرایطی را پشت سر گذاشته‌ایم.

کولایی ادامه داد: در مجلس ششم فضای تبلیغاتی بسیار سنگینی علیه نمایندگان اصلاح‌طلب ایجاد شده بود تا به مردم این‌طور بگویند که انتخاب درستی انجام نداده‌اند و نمایندگان اصلاح‌طلبان به دنبال منافع شخصی خودشان هستند تا ذهن مردم را به سمت انفعال و ناامیدی بکشانند.

این استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران با اشاره به موضوع افشای فیش‌های حقوقی گفت: در طرح حقوق‌های غیرمتعارف که هم‌اکنون در حال افشاست و باید با این دُمَل چرکین برخورد شده و آن را اصلاح کرد، شرایطی پیش آمده است که جریان ضد اصلاحات می‌خواهد از این موضوع بهره‌برداری کند تا مردم را در موضع انفعال قرار دهد.

کولایی تأکید کرد: مردم تأثیر رأی‌شان را در انتخابات اسفندماه دیده‌اند اما این جریان ضد اصلاحات، بسیار پرقدرت به سمت منفعل و مأیوس کردن مردم حرکت می‌کنند که لازم است در برابر چنین جریانی با آگاهی و هوشیاری عمل کنیم به شرطی که تمام مسئولان و حاکمان درد جراحی اصلاح دُمَل چرکین فیش‌های حقوقی را تحمل کنند و تجربه ده، پانزده سال گذشته را از یاد نبرند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان