تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵

زائری: سعید مرتضوی را اعدام کنید

استاد حوزه و دانشگاه در مطلبی که در صفحه اینستاگرم خود منتشر کرده، اعدام سعید مرتضوی را برای بقای جمهوری اسلامی لازم دانسته است.
رویداد۲۴- حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، استاد حوزه و دانشگاه در مطلبی که در صفحه اینستاگرم خود منتشر کرده، اعدام سعید مرتضوی را برای بقای جمهوری اسلامی لازم دانسته است. 

بقاي جمهوري اسلامي به اعتماد عمومي و اعتقاد مردمي وابسته است و اعتقاد مردم به عوامل گوناگوني همچون رأي دادگاه مرتضوي بستگي دارد. جرم او تنها قتل قربانيان مظلوم كهريزك و معماي پيچيده زهرا كاظمي نيست و اتهام او نيز فقط اختلاس ها و دروغ ها و پرونده هاي مطبوعاتي و ... نيست. بسيار نكته هاي وحشتناك هست كه اگر روزي فضاي لازم فراهم شود شايد بر زبان ها بيايد و به گوش ها برسد. اعتماد مخدوش مردم مخصوصا در وضعيت خطرناك و حساس فعلي تنها با حكم اعدام او قدري ترميم خواهد شد و هرگونه سستي و تهاون نسبت به اين موضوع و بي توجهي به خسارت هاي سهمگين و جدي كه او به اركان جمهوري اسلامي وارد كرده است منجر به تهديدهايي خواهد شد كه فروپاشي نظام كمترين آنها خواهد بود. فرمود :"الملك يبقي مع الكفر و لا يبقى مع الظلم / نظام حاكميت با كفر مي پايد اما با ستم از هم خواهد گسست " ! و خدا هم هيچ تعهدي نداده كه ما هر كار خواستيم بكنيم و باز هم جمهوري اسلامي را حفظ كند! و ننگ بر امثال من اگر براي منفعت و مصلحت يا به طمع جيفه دنيا بر غارت دين مردم سكوت كنيم و دم برنياوريم.


نظرات شما
پیشخوان