تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵

بازگشت شهباززاده به استقلال منتفی شد!

آلانیااسپور بعد از شروع خوبی که در اولین تجربه سوپرلیگ ترکیه از خود برجای گذاشته بود در دور اول رقابت های حذفی این کشور به مصاف تیمی دسته سومی رفت و حسین کاپرال سرمربی این تیم بار دیگر از سجاد شهباززاده به عنوان تک مهاجم تیمش در این مصاف سود برد.
رویداد۲۴- آلانیااسپور بعد از شروع خوبی که در اولین تجربه سوپرلیگ ترکیه از خود برجای گذاشته بود در دور اول رقابت های حذفی این کشور به مصاف تیمی دسته سومی رفت و حسین کاپرال سرمربی این تیم بار دیگر از سجاد شهباززاده به عنوان تک مهاجم تیمش در این مصاف سود برد.

بازگشت مهاجم سابق استقلال بعد از دو هفته نیمکت نشینی و سکونشینی در حالی رخ داد که شایعات زیادی پیرامون فسخ قرارداد این بازیکن و بازگشتش به جمع شاگردان منصوریان به گوش می رسید اما با این اتفاق عملا همه آنها تکذیب شد گرچه حضور شهباززاده برای آلانیا چندان خوش یمن نبود و این تیم در کمال تعجب همگان با یک گل به سانکاتپه باخت و از دور رقابت ها کنار رفت.


شهباززاده در این بازی 74 دقیقه برای تیمش بازی کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست در امر گلزنی به موفقیتی برسد و در نهایت جای خود را به دانیل مهاجم پرتغالی داد. نکته جالب این که به دلیل مرگ ناگهانی یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه، شهباززاده و یارانش سیاهپوش وارد ورزشگاه شده و به تجلیل از عبدا.. بایان پرداختند.

منبع: پارسینه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان