تاریخ انتشار: ۱۸:۱۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵

انگیزه‌های سیاسی، علت درخواست طلاق آنجلینا جولی از برد پیت؟

یک رسانه مدعی شده است انگیزه سیاسی احتمالاً علت اصلی تلاش آنجلینا جولی، بازیگر سرشناس هالیوودی برای طلاق از همسر مشهورش برد پیت است.
رویداد۲۴- یک رسانه مدعی شده است انگیزه سیاسی احتمالاً علت اصلی تلاش آنجلینا جولی، بازیگر سرشناس هالیوودی برای طلاق از همسر مشهورش برد پیت است.

 سایت TMZ مدعی شده این بازیگر مشهور همواره به دنبال این بوده تا به مقام دبیرکلی سازمان ملل برسد اما همسرش چندان از این مساله خشنود نبوده است.

این سایت به نقل از منابع نزدیک به این زوج نوشته است، پیش از طرح درخواست طلاق، جولی دو مشاور سیاسی استخدام کرده بود تا به او برای دستیابی به اهدافش کمک کنند و علاوه بر این یک "اتاق جنگ" هم برای تصمیم‌گیری و کارهای این چنینی تعبیه کرده بود.

گفته می‌شود پیت نسبت به اقدامات خیرانه همسرش بسیار حمایتگر بوده است اما در حمایت از برنامه‌های همسرش برای بردن فرزندانش به برخی مناطق جنگی چون لبنان و عراق بسیار مشکل داشته است.

این منابع خاطرنشان کرده‌اند، جولی همواره در تمامی سفرهایش به کشورهای خطرناک از سوی بهترین تیم امنیتی همراهی می‌شده است اما این برای پیت و قبول کردن بردن فرزندان به این مناطق، کافی نبوده است.

این زوج پس از ابراز تمایل آنجلینا برای بردن فرزندانشان به سوریه به منظور کمک به بازسازی این کشور، بزرگترین مشاجره خود را داشته‌اند.

جولی دوشنبه هفته گذشته از پیت درخواست طلاق کرد آن هم درست چند هفته پس از آنکه این زوج دومین سالگرد ازدواج رسمی خود را جشن گرفتند.

برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که درگیری پیت با فرزند خوانده آنها "مدوکس" علت اصلی این درخواست طلاق است.

 

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان