تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵

واکنش عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به نامه اعتراضی چند تشکل اصلاح‌طلب به این شورا

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: پیش‌بینی من این است که شورای عالی سیاست‌گذاری به صورت متحد و یکپارچه به انتخابات 96 ورود می‌کند.
رویداد۲۴- عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: پیش‌بینی من این است که شورای عالی سیاست‌گذاری به صورت متحد و یکپارچه به انتخابات 96 ورود می‌کند.

حسن رسولی درباره نامه چند تشکل اصلاح‌طلب در اعتراض به ادامه فعالیت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، اظهار کرد: اکثریت مطلق اصلاح‌طلبان موافق اولیه فعالیت این شورا هستند.

وی افزود: تشکیل شورای عالی سیاست‌گذاری یک دستاورد ارزشمند بود که باید با رایزنی و گفت‌وگو از این دستاورد صیانت کرد و این شورا به گونه‌ای گسترده شود که همه ظرفیت‌های اصلاحات را دربر بگیرد.

این عضو بنیاد باران با بیان اینکه به تحقق چنین هدفی خوش‌بینم، تصریح کرد: گروهی از اصلاح‌طلبان مأموریت یافته‌اند تا با تشکل‌هایی که این نامه را منتشر کرده‌اند مذاکره کنند. هیچ کدام از دوستانی که این نامه را امضا کرده‌اند نسبت به اصل ضرورت اجماع‌سازی و حرکت یکپارچه و متحد اصلاح‌طلبان در حوزه‌های نظری و عملیاتی تردیدی ندارند.

رسولی خاطرنشان کرد: دو دیدگاه نسبت به شورای عالی سیاست‌گذاری وجود دارد. برخی معتقدند ظرفیت احزاب 25‌گانه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کفایت می‌کند. دیدگاه دیگر این است که علاوه بر استفاده از ظرفیت ارزشمند احزاب اصلاح‌طلب،‌ از ظرفیت شخصیت‌های علمی هم بهره برد. با مذاکراتی که انجام می‌شود تلاش می‌کنیم تا این دو دیدگاه را به هم نزدیک کنیم زیرا درباره اصل ضرورت اتحاد هیچ اختلاف نظری وجود ندارد.

این فعال سیاسی در پایان درباره سازوکار ادامه فعالیت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، گفت: در اهداف و مأموریت‌های این شورا تجدید نظری انجام نمی‌شود اما در مورد ساختار، ترکیب، تاکتیک‌ها و به خصوص تسری دادن این شورا به همه نقاط کشور شاهد نوآوری‌هایی خواهیم بود.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان