تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران؛

پرونده سایت معماری نیوز از موضوع امنیتی خارج شود

با عنایت به سخنان و انتظارات مقام معظم رهبری از قشر جوان، از ریاست قوه قضائیه انتظار داریم پرونده سایت معماری نیوز را از موضوعی امنیتی خارج نموده و به یک موضوع مطبوعاتی تبدیل کند.
رویداد۲۴- رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از ریاست قوه قضائیه درخواست کرد تا پرونده سایت معماری نیوز را از موضوعی امنیتی خارج نموده و به یک موضوع مطبوعاتی تبدیل کند. 

رحمت اله حافظی در جلسه امروز شورای شهر تهران درباره پرونده سایت معماری نیوز، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در پنج تیرماه سال 87، اظهار کرد: ایشان فرمودند: "مطالبه عدالت به معنای این است که عدالت، گفتمان غالب در محیط های جوان و دانشجویی شود، عدالت را مطالبه کنند و آن را از هر مسئولی بخواهند. یک لحظه از درخواست و مطالبه عدالت کوتاهی نکنند. این شان شماست، مطالبه عدالت از مسئولان در همه ابعاد آن.»

 وی با بیان اینکه ایشان در محل دیگری ترویج فرهنگ مطالبه عدالت از مسئولان در جامعه را مورد تاکید قرار داده اند، افزود: با عنایت به سخنان و انتظارات مقام معظم رهبری از قشر جوان، از ریاست قوه قضائیه انتظار داریم پرونده سایت معماری نیوز را از موضوعی امنیتی خارج نموده و به یک موضوع مطبوعاتی تبدیل کند. 

 رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهر شورای شهر تهران همچنین گفت: جناب آقای لاریجانی؛ این رفتارهای سخت گیرانه منجر به سرخوردگی جوانان و نهایت منجر به نفاق و کینه خواهند شد. قطعا تدبیر و درایت جنابعالی می تواند این پرونده را به مسیر طبیعی رسیدگی وارد نموده و شائبه نفوذ صاحبان زر، زور و تزویر در پرونده را مرتفع سازد.


نظرات شما
پیشخوان