تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
ژاله فرامرزیان در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴:

غیبت عده‌ای در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان نفی آنان نیست

مجموعه تلاش‌های انجام شده نشان از تاثیر گذار بودن اعضا بر سیاست‌ها دارد. لازم است به این نکته هم اشاره کرد که حضور عده‌ای و نبود گروه دیگری نشان از نفی تلاش آنان نیست.
رویداد۲۴منشی هیات رئیسه در رابطه با نتیجه تلاش شورا سیاست گذاری اصلاح طلبان ابراز کرد: مجموعه کارهای انجام شده نشان از تاثیر گذار بودن اعضا بر سیاست‌ها دارد. لازم است به این نکته هم اشاره کرد که حضور عده‌ای و نبود گروه دیگری نشان از نفی تلاش آنان نیست. 

اولین جلسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان پس از برگزاری انتخابات مجلس روز گذشته برگزار شد تا این گونه نشان دهند برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و شوراهای شهر و روستا از انسجام کافی برخوردار هستند. 

پیش از برگزاری این جلسه، شورا عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان درصدد آسیب‌شناسی برآمده بود و بر همین اساس برخی از اعضا حذف و گروه دیگری به آن اضافه شدند. مصطفی معین، ابوالقاسم سرحدی‌زاده و محمد سلامتی ار جمله افرادی هستند که نامشان در لیست جدید دیده می‌شود والبته در کنار این اعضای جدید بنا است تا فراکسیون امید نیز سه عضو خود را به شورای عالی اصلاح طلبان معرفی کند. 

در جلسه روز گذشته محمدرضا عارف به عنوان رئیس، ظفرقندی رئیس‌دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به عنوان نایب رئیس و ژاله فرامرزیان به عنوان منشی هیات رئیسه با رای دیگر اعضا انتخاب شدند. همچنین کمیته هفت نفره‌ای به ریاست حسین کمالی مشخص شد تا در جهت تدوین آیین‌نامه برگزاری جلسات شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اقدام کنند. 

ژاله فرامرزیان، منشی هیات رئیسه شورا عالی سیاست گذاری اصلاح در این رابطه به رویداد۲۴ گفت: در جلسه شب گذشته شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، شورایهماهنگی جبهه اصلاحات و ۴ حزب دیگر اصلاح‌طلب و همچنین ۱۵ نفر از شخصیت‌های ملی و حقیقی جریان اصلاحات شامل مرتضی حاجی، محسن مهرعلیزاده، محمدرضا عارف، حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی‌لاری، مرتضی مبلغ، سید محمود می‌رلوحی، مصطفی معین، سرحدی‌زاده، محمد سلامتی، جعفر توفیقی، بناب، حسین مرعشی، الهه کولایی، محمدجواد حق‌شناس و رسولی حضور داشتند. 

وی در این رابطه که اعضای فراکسیون امید هم حضور داشتند، توضیح داد: قرار بود در این جلسه ۳ نفر از اعضای فراکسیون امید هم حضور داشته باشند اما چون فراکسیون امید هنوز نماینده‌های خود را برای حضور در شورای عالی سیاست‌گذاری مشخص نکرده است نمایندگان فراکسیون در این جلسه نبودند. 

فرامرزیان در رابطه با هیات رئیسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: هیات رئیسه انتخاب نشد. افرادی که نامشان به عنوان هیات رئیسه در رسانه‌ها مورد اشاره قرار گرفته به طور موقت برای مدیریت شورا تا زمان تنظیم آئین نامه جدید برگزیده شده‌اند. پس از این کار ترکیب هیات رئیسه مشخص می‌شود. 

وی در باره تحلیل خود از سازو کار شورا چنین مطرح کرد: نسبت به ظرفیت‌هایی که داشت مشکلی خاصی دیده نشد و با خروجی خوبی همراه بود. به طور کلی می‌توان گفت که شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان از کارآمدی لازم برخوردار است و موفق عمل کرده است. 

منشی هیات رئیسه در رابطه با موفقیت‌ها ابراز کرد: مجموعه تلاش‌های انجام شده نشان از تاثیر گذار بودن اعضا بر سیاست‌ها دارد. لازم است به این نکته هم اشاره کرد که حضور عده‌ای و نبود گروه دیگری نشان از نفی تلاش آنان نیست. 

فرامرزیان در خصوص برنامه آینده شورا گفت: در پایان این جلسه مقرر شد تا جلسه آینده شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با ترکیب جدید یکشنبه دو هفته آینده و در تاریخ دوم آبان ماه برگزار شود.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان