تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵

واکنش آذر منصوری به لغو سخنرانی علی مطهری

آذر منصوری عضو شورای مرکزی اتحاد ملت درباره لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد اظهار داشت: این‌رویه برای لغو برنامه های سخنرانی و حتی مناظره ها از مدت ها قبل آغاز شده است.
رویداد۲۴-آذر منصوری عضو شورای مرکزی اتحاد ملت درباره لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد اظهار داشت: این‌رویه برای لغو برنامه های سخنرانی و حتی مناظره ها از مدت ها قبل آغاز شده است.

سال گذشته بعد از اینکه انجمن اسلامی  دانشگاه سیستان و بلوچستان ،همه مراحل اخذ مجوز برنامه سخنرانی بنده را طی کرده بود و برنامه اطلاع رسانی نیز شده بود،با حکم دادستانی برنامه لغو شد. البته این برای وقتی است که راههای دیگر برای لغو برنامه ها به نتیجه نیانجامد. وی در ادامه گفت:علی القاعده دولت باید از طریق  تعامل با قوه قضاییه تکلیف این موضوع را روشن کند.اگر ملاک ،مجوزقانونی  است و مرجع صدور این مجوز استانداری ها به عنوان مسئول شورای تاُمین در برنامه های عمومی و در دانشگاهها نیز متولی آن هیئت نظارت است،این موضوع باید روشن شود.این فعال سیاسی در ادامه اظهار داشت: به طور قطع لغو این برنامه ها به خصوص  وقتی سخنران علی مطهری ،نائب رئیس نهاد قانونگذاری کشور است و آن هم در مراسم اربعین حسینی ،بازتاب مثبتی در فضای عمومی نخواهد داشت.


نظرات شما
پیشخوان