تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

کیهان:نماینده سوال کننده درباره حساب‌های بانکی قوه قضاییه تازه به دوران رسیده است

کیهان در ستون خبرهای ویژه خود نوشت:عضو فراکسیون امید مدعی شد «با تشکیل فراکسیون شفاف‌سازی و انضباط مالی، با فساد مبارزه خواهیم کرد.»
رویداد۲۴-کیهان در ستون خبرهای ویژه خود نوشت:عضو فراکسیون امید مدعی شد «با تشکیل فراکسیون شفاف‌سازی و انضباط مالی، با فساد مبارزه خواهیم کرد.»

محمود صادقی مدعی شده «پیرو گزارش وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی درباره افتتاح حساب‌های سپرده بانکی در قوه قضائیه، شایعات گسترده‌ای در رسانه‌ها، پرسش‌ها و ابهاماتی را در افوالا و افکار عمومی موجب شد و توضیحات بعدی وزیر نیز نتوانست ابهامات را مرتفع سازد.»

و این در حالی است که اولاً اصل این جنجال فریبکارانه، محصول طراحی مشترک افراطیون در دولت و مجلس است و ثانیاً حساب سپرده بانکی قوه قضائیه کاملاً شفاف و روشن است و برخلاف دروغ‌پردازی افراطیون متعلق به دستگاه قضایی است نه آن چنان که القا کردند «متعلق به رئیس قوه قضائیه است».

ادعای دروغین تشکیل فراکسیون برای شفاف‌سازی و انضباط مالی و مبارزه با فساد در حالی است که نماینده مذکور و اغلب اعضای فراکسیون ائتلافی امید در قبال موضوعاتی نظیر حقوق و پاداش‌های نجومی سکوت اختیار کرده‌اند و هیچ سؤالی از مدیران ارشد دولتی مطرح نمی‌کنند.

هیاهوی این نماینده تازه به دوران رسیده و شهرت‌طلب علیه دستگاه قضایی، مشابه اقدام افراطیون مدعی اصلاحات مجلس ششم است که به دنبال گشوده شدن پرونده مفاسد شهرام جزایری، به جای استقبال از این برخورد قضایی، اقدام به حاشیه‌سازی علیه رئیس وقت دستگاه قضا (آیت‌الله هاشمی شاهرودی) کردند و به دروغ مدعی شدند وی تابعیت عراقی دارد. به تدریج معلوم شد برخی نمایندگان مجلس از جمله چند نماینده اصلاح‌طلب پول‌های هنگفتی از جزایری گرفته‌ و سبیلشان را چرب کرده‌اند.

در حقیقت گویا مأموریت عمده برخی گماشته‌های افراطیون جنجال و ایجاد حاشیه امنیت برای مفسدان اقتصادی و مدیران اشرافی آلوده است.

چند هفته پیش الهه کولایی عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان فاش کرد برخی اعضای ائتلاف امید با پول و رانت به این فهرست راه یافته‌اند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
0
اخر الامر وجه شرعی وقانونی استفاده ازاعتبار اموال وسپرده های مردم چیست؟
نظرات شما
پیشخوان