تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۵
محسن مهرعلیزاده در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴:

ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدالگرایان پایان پذیر نیست

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه بر ضرورت تداوم اصلاح طلبان با اعتدالگرایان و حامیان دولت به ویژه حزب اعتدال و توسعه در انتخابات سال آینده تاکید کرد که این ائتلاف پایان پذیر نیست.
رویداد۲۴عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه بر ضرورت تداوم اصلاح طلبان با اعتدالگرایان و حامیان دولت به ویژه حزب اعتدال و توسعه در انتخابات سال آینده تاکید کرد که این ائتلاف پایان پذیر نیست. 

محسن مهرعلیزاده در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ درباره احتمال و ضرورت ائتلاف اصلاح طلبان با اعتدالگرایان و حامیان دولت به ویژه حزب اعتدال و توسعه در انتخابات سال آینده گفت: بله این امکان وجود دارد. تقریبا یک چیز محتمل و قطعی است که این موضوع را هم در انتخابات سال گذشته نیز شاهد بودیم و ادامه این ائتلاف و وحدت را در انتخابات سال آینده پیاده خواهیم کرد و این ائتلاف پایان نخواهد امد. 

وی ادامه داد: اصلاح طلبان احزاب مختلفی دارند و دارای نظر و فکر هم هستند و یک مشی مشخصی در خصوص دولت و اداره دولت دارند همچنین سابقه و تجربه موفقی هم در اداره دولت داشتند. 

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان ادامه داد: در نتیجه قطعا بعضی عملکرد‌ها در حوزه‌های مختلف ممکن است نقدهایی داشته باشند ولی این هیچوقت مانع از یک ائتلاف نخواهد بود چون تاکنون آنچه که مشخص است این هست که اصلاح طلب‌ها به دنبال وحدت در این زمینه هستند و از هرگونه، کاری که موجب به هم خوردن این وحدت باشد جلوگیری خواهند کرد. 

مهرعلیزاده افزود: اصلاح طلب‌ها یک طرز فکر و جریان خیلی قوی سیاسی در جامعه هستند. به هر حال اعتدال یک مشی و روش است و این به ذهن ایشان شاید برسد که این به معنی نیست که دو جریان موجود سیاسی هستند و این‌ها می‌خواهند با هم ائتلافی کنند، بلکه جریان اصلاحات کار خودش را پیش می‌برد و طبیعتا آن افرادی که در این مسیر طرز تلقیشان یا طرز مشی سیاسی، اعتدال هست آن‌ها هم بالاخره همراهی با آن‌ها هم همراهی خواهد شد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان