تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵
در نشست مشترک دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین؛

باهنر: ازنگاه های صرف سیاسی پرهیز شود

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه نگاه ها در انتخابات شوراها باید بر توانمندی های افراد باشد گفت: حتی المقدور از نگاه های صرف سیاسی در این حوزه باید پرهیز کرد.
رویداد۲۴ «محمدرضا باهنر» امروز(پنجشنبه) درنشست مشترک دبیران واعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین که با موضوع انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در دفترمرکزی این تشکل برگزار شد این مطلب را بیان کرد.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و رئیس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری در این جلسه به تحلیل آرایش سیاسی انتخابات سال ٩٦ پرداخت و بر لزوم وحدت جریان های مختلف اصولگرایی تاکید کرد. 

باهنرهمچنین به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداخت و اشاره کرد که با تجمیع نیروها می توان به وحدت بیشتری در این انتخابات در سراسر کشور دست یافت. 

در ادامه این جلسه دبیران استانی جامعه اسلامی مهندسین به ارائه گزارشی از آرایش سیاسی نیروها در استان های متبوع و همچنین روند برنامه ها و فعالیت های حوزه خود در استانها پرداختند. 
به گزارش روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین، «علیرضا شیخ عطار» سفیرسابق ایران در آلمان و عضو شورای مرکزی این تشکل در این نشست به تحلیل انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا پرداخت. 

شیخ عطارهمچنین به اوضاع فعلی منطقه اشاره کرد و افزود: پیروزی های بزرگ بدست آمده در سوریه و عراق در نبرد علیه تروریست های تکفیری داعش و حامیانشان نشان از تفوق سیاست های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت در جهان دارد. 

درپایان این نشست یکروزه جمع بندی صحبت ها و تدوین راهبردهای انتخابات آتی در استانها توسط دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین انجام شد.
منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان