تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵

باشگاه استقلال: مهدی رحمتی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رفت

پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران روز پنجشنبه اعلام کرد: «مهدی رحمتی» کاپیتان تیم در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حضور یافت و به سئوالات اعضای کمیته پاسخ داد.
رویداد۲۴موضوع احضار «مهدی رحمتی» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران به کمیته اخلاق در روزهای گذشته در صدر اخبار ورزشی رسانه ها بود. این احضار پس از آن صورت گرفت که عکسی از این بازیکن در حاشیه اردوی چند ماه پیش تیم فوتبال استقلال تهران در ارمنستان در فضای مجازی منتشر شد.

کاپیتان استقلال گفت: ‌گلایه عمده اعضای کمیته اخلاق این بود که چرا با وجود احضارم به این کمیته نرفتم، اما با توضیحاتم آنان پذیرفتند که دعوتنامه نخست به دستم نرسیده است.

رحمتی افزود: ‌با توجه به اینکه دعوتنامه نخست را دریافت نکرده بودم، اعضای کمیته تصور کردند که به عمد به کمیته نرفته ام که خوشبختانه قانع شدند عمدی در کار نبوده و موضوع تمام شد.

وی ادامه داد:‌ بر اساس وظیفه و رعایت اخلاق و احترام تصمیم گرفتم شب گذشته در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر شوم و جلسه خوبی داشتیم و خوشبختانه صحبتی از عکس و مسائل این چنینی مطرح نشد.

دروازه بان استقلال گفت: در این جلسه متوجه شدم که کمیته اخلاق با مسایل مهمی چون مبارزه با فساد در مدارس فوتبال و یا پرونده های متعلق به پنج سال پیش که گزارش هایش در مجلس و سایر نهادهای مربوطه موجود است، روبرو است و این پرونده ها را بررسی و پیگیری می کند.

وی اضافه کرد:‌ وقتی متوجه شدم کمیته اخلاق روی چه پرونده هایی کار می کنند خوشحال شدم چون این کار آنها باعث می شود تا جایگاه مفسدان در فوتبال تنگ تر شود و خانواده ها و اهالی فوتبال دغدغه کمتری نسبت به فساد در فوتبال داشته باشند
منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان