تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵
پروانه مافی در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴:

یک نامزد اصلاح‎طلب در انتخابات ۹۶ کنار روحانی ثبت نام کند

پروانه مافی تاکید کرد که در انتخابات ۹۶ بهتر است در کنار روحانی نامزد اطلاح طلب دیگری معرفی شود تا اگر اتفاق خاصی رخ داد اصلاح طلبان کاندیدایی داشته باشند.
رویداد۲۴نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام‎شهر و پردیس با تاکید بر اینکه اعضای فراکسیون امید، احزاب اصلاح‎طلب و اعتدالگرایان تا این لحظه نظرشان بر این است که از آقای حسن روحانی در انتخابات سال ۹۶ حمایت کنند گفت: با این حال بنده معتقدم که بهتر است در کنار روحانی نامزد اطلاح طلب دیگر ثبت نام کند تا اگر اتفاق خاصی رخ داد اصلاح طلبان کاندیدایی داشته باشند.

پروانه مافی، نماینده تهران و عضو فراکسیون امید در مجلس دهم در پاسخ به خبرنگار رویداد۲۴ در مورد گزینه‌های اصلاح طلبان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اعضای فراکسیون امید، احزاب اصلاح طلب و اعتدالگرایان تا این لحظه نظرشان بر این است که از آقای حسن روحانی در انتخابات سال ۹۶ حمایت کنند و کاندیدای دیگری هم ندارند.

وی افزود:البته ما پیشگو نیستیم و نمی‌دانیم تا اردیبهشت سال آینده چه اتفاقاتی می‌افتد شاید اتفاقی خاص رخ دهد و منجر به این شود که ما تصمیمی دیگر بگیریم.

مافی در خاتمه تاکید کرد: با این حال من معتقدم اصلاح طلبان دیگری هم باید در کنار آقای روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند تا در صورتی که اتفاقی خاص افتاد ما کاندیدایی دیگر داشته باشیم.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان