تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۵
رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور خبرداد

وجود بیش از 5 هزار پروژه نیمه تمام در آموزش و پرورش

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: امسال خیرین پرداخت 840 میلیارد تومان برای کمک به ساخت و نوسازی مدارس را بر عهده گرفتند.
رویداد۲۴رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: امسال خیرین پرداخت 840 میلیارد تومان برای کمک به ساخت و نوسازی مدارس را بر عهده گرفتند.

مرتضی رئیسی معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، اظهار کرد: محمدرضا حافظی خیر مدرسه ساز که چند روزی بود به علت عفونت داخلی در بیمارستان بستری بود بهبود یافت و در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده است.

وی با اشاره به اینکه این مرد کهنه کار عرصه مدرسه سازی تا کنون صد ها بنای آموزشی به همتش پا گرفته اند افزود:با بهبود حال حافظی گویی یکبار دیگر چراغ مدارس در مناطق محروم روشن شده است و ما امیدواریم وی بار دیگر  کمک های خود را از آموزش و پرورش دریغ نکند.

رئیسی در ادامه گفت:در حال حاضر 5 هزار و 300 پروژه نیمه تمام با حدود 26 هزار کلاس درس و زیربنای 5 میلیون متر مربع در کشور وجود دارد که قرار است خیرین با مشارکت دولت این پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور  اضافه کرد:امسال 30 درصد مدارس ساخته شده متعلق به خیرین است که این خود یک رکورد محسوب می شود و در سال جاری خیرین پرداخت 840 میلیارد تومان برای کمک به ساخت و نوسازی مدارس را قبول کرد اند.

وی با اشاره به تعهدات 840 میلیارد تومانی توسط خیرین بیان داشت:این مبلغ  برای ایمن سازی و ساخت فضای اموزشی که بیشتر در مناطق محروم مورد توجه است استفاده می شود که امیدواریم تا پایان برنامه ششم گسترش حضور خیرین فراهم شود.
منبع: میزان
نظرات شما
پیشخوان