تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۰۴ دی ۱۳۹۵
پس از پیروزی برابر سیاه جامگان:

پروین: از ابتدای فصل گفته بودم و باز هم می‌گویم که پرسپولیس قهرمان می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بار دیگر با اطمینان از قهرمانی این تیم در لیگ برتر صحبت کرد و گفت: پرسپولیس برای نمایش خوب در آسیا باید نیمکت خود را تقویت کند.

رویداد۲۴-پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بار دیگر با اطمینان از قهرمانی این تیم در لیگ برتر صحبت کرد و گفت: پرسپولیس برای نمایش خوب در آسیا باید نیمکت خود را تقویت کند.

علی پروین در گفت‌وگو با ایسنا، درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: من از ابتدای فصل بارها گفته بودم و باز هم می‌گویم که این تیم قهرمان می‌شود. دیروز هم بازی خوبی مقابل سیاه‌جامگان انجام دادند و نشان دادند که لیاقت قهرمانی را دارند.

او ادامه‌ داد: همه بازیکنان پرسپولیس به آمادگی خوبی رسیده‌اند. بیرانوند که بهترین دروازه‌بان ایران است و هر پرتابش می‌توانست یک پاس گل باشد. سید جلال از آن ته تیم را خوب جمع می‌کند. ماهینی و رضاییان دیروز عالی بودند. انصاری هم مثل همیشه یک بازیکن مطمئن است. از آن طرف طارمی با گلی که زد دوباره من را خوشحال کرد. امیری، علیپور و احمدزاده هم خوب هستند. مسلمان هم در شرایطی عالی قرار دارد. اسم همه بازیکنان را آوردم که نگویند پروین کسی را جا انداخت.

سرمربی سال‌های دور پرسپولیس درباره رکورد خوب خط دفاع این تیم در نیم فصل نخست گفت‌: گفتم که خط دفاع تیم بسیار عالی است، اما این به نظر من فقط به خاطر بچه‌های مدافع نیست،‌ بلکه کل تیم خوب دفاع می‌کند. وجود بیرانوند برای تیم یک نعمت است.

پروین در ادامه با اشاره به این که پرسپولیس در نیم فصل دوم باید تقویت شود، گفت‌: در ادامه فصل بازی‌ها فشرده می‌شود و برانکو باید فکری به حال نیمکتش بکند. البته الان هم بازیکنان خوبی روی نیمکت هستند، اما پرسپولیس در آسیا باید به میدان برود و به نظر من چهار، پنج بازیکن قوی باید توسط مدیران باشگاه جذب شوند. به غیر از دروازه‌بان در همه پست‌ها باید یکی، دو بازیکن گرفته شود تا خیال کادرفنی از نیمکت ذخیره راحت شود.

او درباره قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت‌: قبلا هم گفته‌ام که پرسپولیس در گروه سختی قرار دارد، اما تیمی که می‌خواهد از گروهش صعود کند باید همه حریفان را شکست دهد. این تیمی که من می بینم در هر بازی ۱۰ – ۱۲ موقعیت گل ایجاد می‌کند و از همین الان حریفان آسیایی پرسپولیس هم ترسیده‌اند. با تقویت نیمکت می‌توانیم دل به صعود پرسپولیس به مرحله بعد ببندیم.

علی پروین در ادامه گفت‌وگویش با ایسنا درباره جدایی احمد نوراللهی و امید عالیشاه از پرسپولیس و حاشیه‌هایی که پس از این اتفاق ایجاد شد، گفت‌: نوراللهی و عالیشاه هر دو بازیکنان خوبی بودند و حیف شدند که رفتند. البته سربازی راه سختی است که پیش روی جوانان ما است و باید هر چه‌ زودتر این راه را بروند. این بچه‌ها هم چاره ای جز شروع  خدمت‌شان نداشتند و این که بگوییم آنها بی تعصب بودند خیلی غلط است. هر بازیکنی که در پرسپولیس هست با تعصب زیاد بازی می‌کند.  

او ادامه‌ داد: البته من قبلا هم به دوستانم گفته بودم که قانون جذب بازیکنان سرباز در لیگ برتر باید با نظارت بیشتری اجرا شود. قبلا تیم‌هایی مثل فجر سپاسی و ملوان در لیگ بودند که بازیکن سرباز می گرفتند، اما الان فقط تراکتورسازی است که می‌تواند بازیکن سرباز بگیرد و این‌ در شرایطی که این تیم رقیب پرسپولیس است، خیلی درست نیست.

پروین درباره این موضوع که گفته می‌شود طاهری قصد داشت شب گذشته از سمت خود استعفا کند، گفت‌: وقتی که تیم و مدیریت باشگاه خوب کار می‌کند دلیلی برای استعفای طاهری وجود ندارد. همه چیز سر موقع انجام شده و وضعیت مالی تیم هم  خوب بوده و به موقع به باشگاه پول رسیده است. طاهری هم چندین ماه است که زحمت می‌کشد و از نظر من مشکل خاصی وجود ندارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا شما با تماس خود طاهری را از استعفا منصرف کردید؟ گفت‌: ما با هم صحبت کردیم و من وقتی می‌بینم طاهری مشکلی نداشته دلیلی نمی‌بینم که او از پرسپولیس برود. البته ما گاه و بیگاه با هم صحبت می‌کنیم و مهم‌تر از هر چیز در حال‌ حاضر حمایت هواداران است که روز گذشته خیلی عالی از تیم حمایت کردند. من خیلی با خودم کلنجار رفتم که دیروز به ورزشگاه بروم یا نه، اما هوا واقعا سرد بود و ترسیدم بروم، اما این هواداران با کیف و ذوق زیاد تیم را تشویق کردند. همین که مردم شاد باشند برای ما کافی است. برای قهرمانی همه باید دست به دست هم بدهند، از کادرفنی و مدیریت و تدارکات گرفته تا هواداران کار خود را به درستی انجام دهند.

پروین در پایان با اشاره به عملکرد طارمی گفت‌: نباید این قدر به طارمی فشار بیاورند. چنین بازیکنی با این اخلاق خوب حیف است که به حاشیه برده شود. فشار زیادی به او نیاورید، او در وقت مناسب گل می زند و در این یکی، دو سال برای پرسپولیس خیلی مفید بوده است.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان