تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۰۶ دی ۱۳۹۵

بیانیه ۱۷۳ نماینده در محکومیت هتک حرمت به معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در نمازجمعه

۱۷۳ نماینده مجلس در بیانیه‌ای هتک حرمت ساحت نماز جمعه و هتک حرمت معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در نماز جمعه یزد را محکوم کردند.
رویداد۲۴- ۱۷۳ نماینده مجلس در بیانیه‌ای هتک حرمت ساحت نماز جمعه و هتک حرمت معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در نماز جمعه یزد را محکوم کردند.

به گزارش خبرآنلاین در این بیانیه که از سوی غلامرضا کاتب عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد آمده است:

«فضای سیاسی کشور گاهی شاهد حرکاتی است که در آن اخلاق اسلامی بعضا در کمترین حد خویش مورد احترام و پاسداشت قرار نمی‌گیرد.

تریبون نماز جمعه فارغ از اینکه چه کسی در آن خطابه می‌کند در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و حفظ شان آن نیز به همان میزان حائز اهمیت می‌باشد که به کرات این مهم مورد تاکید امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است.

در همین راستا اخیرا در نماز جمعه یزد شاهد بی‌حرمت به ساحت مقدس نماز جمعه،‌ هتک حرمت به معاون امور ریاست جمهوری جناب آقای امیری بوده‌ایم که به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و در تقابل با آموزه‌های دینی ما می‌باشد؛ این در حالی است که تدین و سوابق انقلابی نامبرده بر کسی پوشیده نیست.

لذا ضمن دعوت از تمامی جریانات سیاسی به حفظ آرامش، دوری جستن از شکل گیری فضای غیراخلاقی، حفظ شان و کرامت نماز جمعه،‌اتفاقات این چنینی را محکوم کرده و از مسئولان اجرایی و قضایی درخواست آن داریم با مواردی این چنین برخورد قاطعانه صورت پذیرد تا به خاطر عده‌ای قلیل کلیت باورها،‌ اعتقادات و شاکله دینی و سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدای ناکرده زیر سوال نرود و مورد سوءاستفاده دشمنان این آب و خاک قرار نگیرد.»

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان