تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۰۷ دی ۱۳۹۵

افتخاری: رحمتی در رفتارش تجدید نظر کند/ خودش خواست رضایت‌نامه‌اش را بدهیم

رضا افتخاری گفت: رحمتی باید با تجدید نظر در رفتارش اعتماد منصوریان را جلب کند.

رویداد۲۴-رضا افتخاری گفت: رحمتی باید با تجدید نظر در رفتارش اعتماد منصوریان را جلب کند.

رضا افتخاری مدیرعامل استقلال گفت: لیست ورودی مشخص شده و ما هم به باشگاه‌های آنها به طور رسمی نامه ارسال کرده‌ایم. استقلال باید به آسیا برود و از باشگاه‌های مدنظر خواسته‌ایم که به ما کمک کرده تا از این نفرات استفاده کنیم. امروز نامه رحیم زهیوی را به مدیرعامل استقلال خوزستان دادیم و با شهریاری رئیس باشگاه نفت هم تماس گرفتیم و درباره مبعلی صحبت کردیم. در رابطه با شهباززاده هم هنوز تکلیف نشده است. از باشگاه‌های این بازیکنان خواسته‌ایم که زودتر پاسخ بدهند تا در صورت پاسخ منفی به دنبال گزینه‌های دیگر برویم.
او ادامه داد: لیست خروج را منصوریان نداد، اما در مورد آن بحث شد. قرار شد کادر فنی تا دوشنبه هفته آینده جلسه‌ای را برگزار و نتیجه را اعلام کند. در خصوص کادر فنی هم برنامه‌ای برای تقویت مطرح نبود، تنها خواسته هیئت مدیره کاهش اطرافیان تیم شامل تدارکات، ماساژورها و فیلمبردارها بود که به اعتقاد ما تعدادشان زیاد بود. با آمدن بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی به کادر، طبیعتا تعداد باید کاهش پیدا کند.
افتخاری در واکنش به این سوال که دوست دارد مهدی رحمتی در استقلال بماند یا خیر، گفت: رحمتی بعد از بازی با سپاهان تلفنی با من صحبت کرد و گفت رضایت‌نامه‌ام را بدهید. به او گفتم احساسی رفتار نکن و دوباره فکرهایت را بکن. رحمتی از من پرسید که تا فردا جواب می‌دهید که من هم پاسخ دادم حتما این کار را خواهم کرد. پس از آن دیگر پیگیر نشد. رحمتی باید در رفتارش تجدید نظر و طوری رفتار کند که اعتماد منصوریان را به خود جلب کند. اختلافاتی بوده که بحثش مطرح شده است. با منصوریان صحبت کردم و گفتم که آیا رحمتی در لیست خروج قرار دارد یا نه که او اعلام کرد که هنوز تصمیمی نگرفته است.
وی درباره اختلاف رحمتی با منصوریان گفت: اختلاف سرمربی و کاپیتان ما برمی‌گردد به قبل از بازی با تراکتورسازی، این اختلافات وقتی به بیرون درز پیدا کرد، طبیعی بود که جمع کردنش سخت شود اما به هر حال منصوریان قبل از بازی با سپاهان تصمیم گرفت رحمتی را روی نیمکت بنشاند و امیدوارم این تلنگری که به رحمتی زده شد باعث شود او در رفتارهایش تجدیدنظر کند. از این جهت که تیم در حال منسجم شدن است و دیدید که مقابل سپاهان چقدر با انگیزه و روحیه کار کردند و همین مسئله نقطه امیدی برای ما است تا انشاءالله برای نیم فصل دوم شرایط‌مان بهتر شده و طوری نتیجه بگیریم که هواداران راضی باشند.
افتخاری درباره اعلام تاریخ و اینکه آیا استقلال حاضر است 5 روز بعد از بازی با السد مقابل پرسپولیس به میدان برود، عنوان کرد: ما موافق این برنامه نیستیم و درخواست می‌کنیم تاریخ بازی عوض شود چرا که خوب نیست ما بلافاصله بعد از بازی با السد در دربی به میدان برویم چرا که باید تمرکزمان را روی بازی با السد بگذاریم. در هر صورت باید به خواسته‌های ما هم توجه شود، هر موقع لازم شد باشگاه‌ها با تیم ملی همکاری کردند و بازی با السد هم یک بازی ملی است بنابراین امیدواریم با درخواست ما موافقت کنند.
وی درباره قراردادهای میلیاردی برخی بازیکنان استقلال گفت: من قبلا هم گفته بود که قراردادها در باشگاه استقلال خوب بسته نشده، اینکه ما الان در برخی پست‌ها ضعف داریم و نیاز به بازیکن جدید است نشان می‌دهد که در نقل و انتقالات خوب عمل نکردیم. آن موقع باید به فکر بستن تیم خوب بودیم نه الان که شرایط بسیار سخت است. من آن موقع نبودم و نمی‌خواهم قضاوتی داشته باشم اما الان اعتقاد دارم که باید به جوانان‌مان فرصت دهیم تا خودشان را نشان دهند. 

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان