تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۵

توسعه درمانی شهرستانهای تازه تاسیس، اولویت دولت در استان تهران

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، توسعه درمانی شهرستان های تازه تاسیس که از تخت بیمارستانی برخوردار نیستند را از اولویت دولت یازدهم در استان تهران عنوان کرد.
رویداد۲۴مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، توسعه درمانی شهرستان های تازه تاسیس که از تخت بیمارستانی برخوردار نیستند را از اولویت دولت یازدهم در استان تهران عنوان کرد.

سیاوش شهریور در همایش مجمع خیرین سلامت شهرستان پیشوا ابراز امیدواری کرد که به زودی در شهرستان های ملارد و پیشوا توسعه درمانی انجام شود تا ضمن ارتقای خدمات درمانی، رضایت مردم و رضایت الهی کسب شود.

وی با اشاره به نقش سازنده واقفان در ارتقاء سطح سلامت جامعه گفت: از گذشته تا به امروز همیشه دو نهاد مسجد و بازار در رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه ایرانی پیشگام بودند. 

شهریور با بیان روایتی از پیامبر اسلام (ص) و تاکید بر اینکه سخاوتمندان به جهنم نمی روند، افزود: این موضوع شاید مهمترین گزاره ای باشد که در مورد بخشندگی و سخاوت به ویژه در حوزه پاداش خداوندی بیان شده است.


وی افزود : امروزه  سازمان های مردم نهادی همچون مجمع خیرین سلامت متشکل از انسان هایی با فرهنگ پیگیر امورات خیر به ویژه در حوزه آموزش و سلامت شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران تصریح کرد: خیرین نیک اندیش در تمام حوزه ها تلاش چشمگیری در رفع مشکلات جامعه داشته اند به گونه ای که بیش از60 درصد از مدارس کشور توسط خیرین ساخته شده است.

وی افزود: در حوزه های بهداشتی نیز خیرین تعداد زیادی کلینیک، بیمارستان و خانه بهداشت در سطح شهرها و روستاها ساخته اند.

شهریور یکی از نشانه های مذهبی بودن را اقدام به انجام کار خیر به عنوان باقیات و صالحات دانست و گفت: مردم شهرستان پیشوا از سابقه مذهبی و دینی برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم پیشوا با توجه به اندیشه، علم و آگاهی خود همیشه با روحیه انقلابی گری در لحظات سخت به کمک نظام آمده اند، اظهار کرد: یکی از سخت ترین شرایط کشور همین شرایط است که وضعیت اقصادی دولت مطلوب نیست و بسیاری از شهروندان در مناطق مختلف کشور به ویژه در شهرستان پیشوا نیازمند خدمات بهداشتی هستند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران ضمن تاکید بر ضرورت تمشیت و مدیریت خدمات بهداشتی مورد نیاز مردم به تلاش های فرماندار پیشوا در این زمینه اشاره کرد و گفت: فرماندار محترم این شهرستان در این زمینه کار بسیار کارستانی کرده اند به طوری با تلاش ایشان و پیگیری امور در جلسات استانی و کارگروه بهداشت، سلامت و امنیت غذا در استان تهران، احداث بیمارستان پیشوا به عنوان یکی از مصوبات این کارگروه، در دستور کار دولت قرار گرفته است.

مشکلات بهداشتی و درمانی پیشوا در استانه گره گشایی است

وی گفت: برای بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی پیشوا نیز موافقت لازم اخذ و وزیر بهداشت و درمان نیز موافقت لازم را صورت داده اند و باید گفت که کار در آستانه گره گشایی است و تجمع امروز و حمایت دولت و سایر بخش ها می تواند این واکنش را تسریع کند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شهریور در پایان بیان داشت: ادبیات قوم انسانی از قدیم، ادبیات سخاوت و معرفت بوده است و اگر این تمدن به عنوان تمدن ایرانی از میان نام سایر تمدن ها حذف نشده است به علت وجود انسان های گرامی، متدین، سخاوتمند است و امیدواریم با حضور همه خیرین شاهد آن باشیم تا اتفاقات مبارکی در شهرستان پیشوا رقم بخورد و ثواب آن در دفتر تقدیر همه مردم خیر و نیکوکار ثبت شود
منبع: ایسنا
برچسب ها: رویداد24 ، شهرستان ، تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان