تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۵

افتخاری:منصوریان جواب قطعی درباره رحمتی نداده است

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کسانی که روزی در باشگاه درآمد داشتند و اکنون دست‌شان کوتاه است، برای تیم حاشیه ایجاد می‌کنند.
رویداد۲۴سیدرضا افتخاری درباره اختلاف به وجود آمده بین سیدمهدی رحمتی و علیرضا منصوریان، لیست ورود و خروج استقلال و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

داستان اختلاف مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان به کجا کشید؟

سیدمهدی رحمتی امروز مانند روزهای قبل در تمرینات شرکت خواهد کرد، اما این سرمربی تیم است که باید در رابطه با او تصمیم‌گیری کرده و نظر نهایی‌اش را اعلام کند. خود رحمتی متوجه شده که اشتباهاتی داشته است. اشتباهات او فنی نبوده و بیشتر رفتاری بوده است. این موضوع را بارها منصوریان به رحمتی گفته است. فکر کنم رحمتی چاره‌ای ندارد که با سرمربی تیم مذاکره کرده و مشکلات را حل کند تا در استقلال بماند.

این صحبت‌ها به معنای این است که منصوریان دیگر رحمتی را نمی‌خواهد؟

منصوریان هنوز جواب قطعی نداده است. سرمربی استقلال در بازی با سپاهان از او استفاده نکرد و دلایل آن را همه می‌دانند. در چند روز آینده منصوریان در رابطه با او تصمیم نهایی را می‌گیرد.

در صورت جدایی رحمتی، جایگزینی برای او دارید؟

پیش از آغاز فصل نام دروازه‌بان تیم امید را به عنوان دروازه‌بان سوم رد کرده بودند. ما سیدحسینی حسینی را هم داریم و دیگر نیازی به جذب دروازه‌بان نیست.

با توجه به عملکرد منصوریان با استقلال در نیم‌فصل، تا چه زمانی به او اعتماد خواهید کرد؟

همه تیم‌های بزرگ شکست می‌خورند. آیا بارسلونا، رئال مادرید، منچستر یونایتد و آرسنال شکست نمی‌خورند؟ مگر پرسپولیس در لیگ شکست نخورد و از رقابت‌های جام حذفی، حذف نشد؟ پس چرا حاشیه‌ها سمت استقلال می‌آید و سمت پرسپولیس نمی‌رود؟ همان کسانی که دور و بر استقلال بوده و زمانی در این باشگاه درآمد داشتند، اکنون دست‌شان کوتاه است و در استقلال حواشی ایجاد کرده و دیگران را علیه سرمربی و مدیرعامل تحریک می‌کنند. البته من سه چهار ماه است به استقلال آمده‌ام و انتقادات به من بازنمی‌گردد. از زمانی که مسئولیت استقلال را پذیرفتم، این تیم از انتهای جدول خودش را بالا کشید و مطمئنم در هفته‌های آینده در جمع سه تیم اول قرار می‌گیرد.

 به چه علت منصوریان راهی ترکیه شده است؟

منصوریان به ترکیه نرفته است. من بارها با او تلفنی صحبت کرده‌ام. اینها همان حواشی است که در موردش صحبت می‌شود.

مذاکره با سجاد شهباززاده مثبت بوده یا منفی؟

قرار است شنبه با این بازیکن صحبت کنیم. خسرو حیدری از طرف من با این بازیکن صحبت کرد. شهباززاده اعلام کرده است که یک‌سری مشکلاتی با باشگاه خود دارد که برای رضایت‌نامه‌اش نیاز به حل شدن این مشکلات دارد.

در خصوص لیست خروجی استقلال صحبتی نشد؟

صحبت‌هایی که مطرح می‌شود، حدس و گمان است. برخی‌ها به بازیکنی که کمتر بازی نکرده، نگاه می‌کنند و عنوان می‌کنند که در لیست خروج است.

* تسنیم: با سروش رفیعی و پژمان منتظری هم صحبت کرده‌اید؟

با امیر قلعه‌نویی صبحت کردم و گفت که سروش دلش با تراکتورسازی نیست. قلعه‌نویی گفت که سروش دنبال تیم بزرگ‌تری از لحاظ مالی است و به استقلال نمی‌آید و از فکرش بیرون بیایید. ما هم دیگر پیگیر نشدیم. پژمان منتظری هم از لیست ما خارج شده است. رحیم زهیوی نیز باید با باشگاه خودش (استقلال خوزستان) مذاکره کند.

 سازمان لیگ اعلام کرده که تیم‌های بدهکار نمی‌توانند تحت هر شرایطی در نقل‌وانتقالات فعالیت کنند. نظر شما چیست؟

این بدهی یک‌طرفه نیست. خودشان هم بدهکارند و سه سال است پول بلیت‌فروشی‌ها را نداده‌اند. خوشبختانه یا متأسفانه هر بازی یک رأی صادر شده و 10 میلیون تومان ما را جریمه می‌کنند. هوادار یک بطری پرتاپ می‌کند و بعد خیلی زود ما جریمه می‌شویم. اعتراض‌ها هم فایده‌ای ندارند.

ظاهراً قرار است به خاطر تحریک تماشاگران استقلال در بازی با نفت تهران از علی دایی شکایت کنید؟

کمیته انضباطی باشگاه استقلال قرار است لایحه‌ای را آماده کرده و به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند.

آیا قرار است از تعداد اعضای تیم استقلال چند نفر حذف شوند؟

بله، مصوبه هیئت مدیره است که منصوریان دو نفر از نیروهایش را کاهش بدهد. تعداد نیروها خارج از استاندارد بوده و هزینه دارد. به نصرالله عبداللهی گفتم که درست است مبلغ قراردادشان کم است، اما پول هواپیما، هتل و ... هزینه‌های زیادی دارند. اگر بتوانیم تعداد نفرات را کاهش دهیم، به سود تیم خواهد بود.
منبع: تسنیم
نظرات شما
پیشخوان