تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۱۱ دی ۱۳۹۵

نظر برانکو درباره نوه سعید راد و خریدها و جداشده‌های پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس رسماً اعلام کرد که پنج بازیکن از تیمش جدا شده‌اند و هنوز بازیکنی به جمع سرخپوشان نپیوسته است.
رویداد۲۴-سرمربی پرسپولیس رسماً اعلام کرد که پنج بازیکن از تیمش جدا شده‌اند و هنوز بازیکنی به جمع سرخپوشان نپیوسته است.

برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز (شنبه) تیمش در جمع خبرنگاران گفت: از بابت تبریک سال نوی میلادی از شما تشکر می‌کنم. شما هم نوروز را دارید و من خوشحالم در ایران دو عید را جشن می‌گیرم. برای همه شما بهترین را آرزوها دارم و امیدوارم در سال جدید این همکاری خوب ما ادامه پیدا کرده و پرسپولیس همچنان صدرنشین باشد.

او در پاسخ به این سؤال که وضعیت نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس به کجا کشید و آیا پیوستن محمدرضا خلعتبری به این تیم حقیقت دارد یا نه، گفت: من در مورد شایعات نقل‌وانتقلاتی هیچ صحبتی ندارم و اسمی هم از بازیکنی نمی‌برم. فقط این را می‌دانم که شهاب زاهدی، محمد رحمتی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی و محمد امین آرام‌طبع دیگر در جمع ما نیستند و ما هنوز نتوانسته‌ایم بازیکنی برای جانشینی آنها به خدمت بگیریم. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در مورد خبرهای نقل‌وانتقالات تا زمانی که بازیکنی با باشگاه قرارداد رسمی امضا نکرده، صحبتی نمی‌کنم. علاقه‌ای هم ندارم شایعات را تکذیب کنم.

برانکو در پاسخ به این سؤال که آیا باید اِدِم همتی، نوه سعید راد که در تمرینات پرسپولیس شرکت کرده را عضو جدید سرخپوشان بدانیم یا نه، گفت: این بازیکن جوان برای تست به تمرینات ما آمده و از دانش و کیفیت خوبی برخوردار است. کاملاً مشخص است که او فوتبال را در مدارس فوتبال یاد گرفته و پتانسیل بالایی دارد. مسئله دیگری که خیلی اهمیت دارد سن این بازیکن است که باتوجه به جدایی محمد رحمتی و شهاب زاهدی، او به عنوان سهمیه زیر 23 سال می‌تواند به پرسپولیس بیاید و جایی را اشغال نمی‌کند.

او در خصوص خداحافظی امید عالیشاه با بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان گفت: امید بازیکن خود ماست و ما برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کردیم. امیدوارم عالیشاه همان‌طور که در پرسپولیس بازیکن وظیفه‌شناسی بود، در تیم جدیدش هم همین‌طور باشد، همین‌طور سرباز خوبی برای وطنش ایران.

برانکو درباره اینکه برنامه پرسپولیس برای بازی تدارکاتی در نیم‌فصل با تیم‌های اروپایی به کجا رسید، گفت: ما نمی‌توانیم برنامه‌ریزی خاصی داشته باشیم، چون هنوز نمی‌دانیم تیم ملی به اردو می‌رود یا نه. تیم‌های اروپایی می‌آیند و برنامه جدید لیگ را هم به ما داده‌اند، اما هنوز نمی‌دانیم برنامه‌مان چیست.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان