تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۱۳ دی ۱۳۹۵

ترامپ: هیچ کامپیوتری امن نیست، اطلاعات مهم را با پیک بفرستید

رئیس‌جمهور تازه انتخاب شده آمریکا در مورد بحث حفظ اطلاعات شخصی، با اشاره به تردیدهای تازه درباره امنیت ارتباطات آنلاین دولتش و احتمال استفاده از برنامه‌های روزانه برای روابط بین‌الملل، گفت: «هیچ کامپیوتری امن نیست.»
رویداد۲۴- رئیس‌جمهور تازه انتخاب شده آمریکا در مورد بحث حفظ اطلاعات شخصی، با اشاره به تردیدهای تازه درباره امنیت ارتباطات آنلاین دولتش و احتمال استفاده از برنامه‌های روزانه برای روابط بین‌الملل، گفت: «هیچ کامپیوتری امن نیست.»

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از دیلی میل، دونالد ترامپ علیرغم توییت هایی که مکرراً می‌گذارد، به‌ندرت از ایمیل یا کامپیوتر استفاده می‌کند.

او در گفت‌وگو با خبرنگاران در جشن سال نوی میلادی در اینباره گفت: «اگر چیزی دارید که خیلی مهم است، آن را بنویسید و از طریق پیک تحویل دهید، همان راه قدیمی که استفاده می‌شد. چراکه من به شما می‌گویم: هیچ کامپیوتری امن نیست.»

ترامپ بارها و بارها اتهامات آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا در مورد اینکه روسیه سعی کرده از طریق هک کامپیوترها بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری تأثیر بگذارد را رد کرده است.

هفته گذشته بود که باراک اوباما، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا دستور تحریم آژانس‌های جاسوسی روسی و اخراج 35 دیپلمات روسی را به اتهام جاسوسی صادر کرد. 

دولت روسیه این اتهامات را رد کرده است. 

ترامپ قصد دارد طی روزهای آتی به دفاتر اطلاعاتی برود تا بیشتر در مورد این اتهامات اطلاعات کسب کند.  

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان