تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۴ دی ۱۳۹۵

محدود کردن خودرو‌ها جواب داد/ امروز هوای تهران سالم است

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در وضعیت سالم قرار دارد. براساس این گزارش شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون روی عدد ۶۶ است.
رویداد۲۴- براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در وضعیت سالم قرار دارد. براساس این گزارش شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون روی عدد ۶۶ است.

به گزارش خبرآنلاین، از روز جمعه ای که گذشت، سازمان هواشناسی پیش بینی کرد به دلیل وضعیت پایدار جوی، این هفته تهران و برخی از کلانشهرهای ایران با آلودگی هوا مواجه خواهند شد.
این پیش بینی با اعمال یک تصمیم مهم همراه شد و پلیس راهور تهران اعلام کرد، محدود طرح ترافیک تهران تا محدود زوج و فرد، افزایش پیدا می‌کند.
همین اتفاق منجر به محدود شدن خودروها برای ورود به محدوده طرح ترافیک شد و خیلی‌ها از آوردن خودروهای شخصی خود به خیابان‌ها منصرف شدند.
این اتفاق به همراه بادی که دیروز صبح در تهران وزیدن گرفت، اندکی حال هوای تهران را خوب کرد و از اواسط دیروز هوای تهران در وضعیت سالم قرار گرفت.
صبح امروز نیز براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در وضعیت سالم قرار دارد. براساس این گزارش شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون روی عدد ۶۶ است. در حالی که این شاخص روز شنبه این هفته روی عدد ۱۵۳ بود و کیفیت هوای تهران را به وضعیت ناسالم رساند.

 

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان