تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۱۴ دی ۱۳۹۵

اظهار نظر جالب کارلوس کی‌روش درباره جام کنفدراسیون‌ها

سرمربی تیم‌ ‌ملی ایران از دو تیم شیلی و پرتغال به عنوان مدعیان قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها یاد کرد.
رویداد۲۴- سرمربی تیم‌ ‌ملی ایران از دو تیم شیلی و پرتغال به عنوان مدعیان قهرمانی در جام کنفدراسیون‌ها یاد کرد.

روزنامه‌ رکورد مصاحبه ای با کارلوس کی روش درباره جام کنفدراسیون ها انجام داده است. جام کنفدراسیون‌ها قرار است چندی دیگر در سال ۲۰۱۷ برگزار شود. در این رقابت‌ها تیم‌هایی که در قاره‌های خودشان عنوان قهرمانی را کسب کردند، در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
کارلوس کی روش که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بدست دارد، در ارزیابی خود از این رقابت‌ها گفت‌: شیلی تیم قدرتمندی است. اینطور تیم‌ها را دوست دارم. آنها ترکیب کاملی را در اختیار دارند و فوتبالی قوی را ارائه می‌دهند که باید خیلی مورد تحلیل قرار بگیرد. کیفیت بازیکنان شیلی بالاست و با بازیکنان خوبی که این تیم در اختیار دارد، می‌تواند به موفقیت‌های بزرگ هم فکر کند. شیلی تنها به الکسیس سانچس یا آرتورو ویدال خلاصه نمی‌شود. آنها یک تیم به معنای واقعی هستند. آنها به بهترین شکل دفاع می‌کنند و در نبردهای تن به تن نیز تیم خوب و قدرتمندی هستند.
سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در ادامه گفت‌: از نظر من تیم‌هایی همچون شیلی و پرتغال، تیم‌های مدعی برای قهرمانی هستند. آلمان و یا حتی روسیه را نیز نباید دست‌کم گرفت. آنها نیز تیم‌های مدعی محسوب می‌شوند. البته هنوز نمی دانیم آلمان قرار است با تیم اصلی در این رقابت ها حاضر باشد یا با تیم دومش.
او در پاسخ به این سوال که اگر پرتغال برابر شیلی بازی کند، فکر می‌کند که چه تیمی پیروز شود نیز به صحبت پرداخت و گفت‌: دوست دارم پرتغال پیروز شود. پرتغال کشورم است و البته که فکر می‌کنم کمی هم از شیلی بهتر است.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان