تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۵

DJI لرزشگیر Zenmuse M1 و Osmo Mobile نقره‌ای رنگ را معرفی کرد

شرکت DJI هم در نمایشگاه CES حضور دارد و محصولات خودش را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. این شرکت در نمایشگاه امسال یک محصول جدید هم ارائه کرده است که Zenmuse M1 نام دارد.
رویداد۲۴- شرکت DJI هم در نمایشگاه CES حضور دارد و محصولات خودش را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. این شرکت در نمایشگاه امسال یک محصول جدید هم ارائه کرده است که Zenmuse M1 نام دارد. 

به گزارش رویداد24 به نقل از نورنگار، لرزشگیر Zenmuse M1 یک گیمبال یا لرزشگیر جدید است که این DJI آن را به عنوان یک وسیله کاربردی جانبی برای لرزشگیر DJI Osmo ارائه می‌کند. این وسیله به کاربران امکان می‌دهد تا تلفن‌های همراه‌شان را نیز روی لرزشگیر پرقدرت Osmo نصب کرده و تصویری بسیار شفاف و بدون لرزش را با دوربین موبایل‌شان فیلم‌برداری کنند.

DJI لرزشگیر Zenmuse M1 و Osmo Mobile نقره‌ای رنگ را معرفی کرد

Zenmuse M1 علاوه بر لرزشگیری، تمامی قابلیت‌های Osmo Mobile مانند Active Track، تایم‌لپس و عکاسی پانوراما را نیز در دسترس قرر می‌دهد. در واقع شما می‌توانید با Zenmuse M1 هم یک Osmo معمولی و هم یک Osmo مخصوص موبایل را در اختیار داشته باشید. تلکنولوژی بلوتوث در این وسیله، امکان برقراری ارتباط با تلفن‌ همراه را در اختیار کاربر می‌گذارد و می‌توان با نرم افزار‌های مخصو iOS و Android آن را کنترل کرد. این وسیله هم اکنون در وب‌سایت B&H به قیمت 169 دلار فروخته می‌شود.

DJI لرزشگیر Zenmuse M1 و Osmo Mobile نقره‌ای رنگ را معرفی کرد

شرکت DJI یک مدل نقره‌ای رنگ از Osmo Mobile را هم ارائه کرده است که همان امکانات قبلی را داراست و هم اکنون در وب‌سایت B&H به قیمت 299 دلار عرضه می‌شود.
برچسب ها: رویداد24 ، نورنگار
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان