تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۲۰ دی ۱۳۹۵
پروانه مافی، در گفت‎وگو با رویداد۲۴:

رحلت آیت‎الله هاشمی سبب وفاق بیشتری در بین مردم می‎شود

مافی در رابطه با تاثیر رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی برآینده ریاست جمهوری حسن روحانی، ابرازکرد: رفتار و اندیشه ایشان در بین اصلاح طلبان جاری و ساری است و تصور نمی کنم تاثیر منفی داشته باشد . رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی انسجام عمومی و وفاق بیشتری در بین مردم ایجاد خواهد کرد.
رویداد۲۴نماینده مردم تهران در مجلس در رابطه با تاثیر رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی برآینده ریاست جمهوری حسن روحانی، گفت:رفتار و اندیشه ایشان در بین اصلاح طلبان جاری و ساری است و تصور نمی کنم تاثیر منفی داشته باشد. رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی انسجام عمومی و وفاق بیشتری در بین مردم ایجاد خواهد کرد.
 
پروانه مافی، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی، در گفت‎وگو با رویداد۲۴ در رابطه با پیامدهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی ضمن عرض تسلیت به خاطر فقدان این استوانه انقلاب، یار امام و رهبری و پشتوانه حقیقی و حقوقی مردم به ملت شریف ایران، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از پیش و پس از انقلاب استوانه‌ای برای تحقق آرمان‌های انقلاب و اهداف آن به حساب می‌آمد. 

وی در ادامه افزود: دغدغه ایشان حقوق مردم و آزادی‌های مجاز در چهارچوب قانون اساسی بود. فقدان ایشان گرچه بدین معنا نیست که مدیران و مسئولان به این امور نخواهند پرداخت اما امیدوار هستم که در اجرای قانون اساسی همین مسیر بدون ذره‌ای کم توجهی ادامه داده شود. 

این نماینده اصلاح طلب مجلس درباره تاثیر رحلت آیت الله هاشمی بر جریان اصلاح طلبی توضیح داد: جریان اصلاح طلبی راه خود را پیدا کرده است. البته آیت الله هاشمی رفسنجانی از حامیان بزرگ این جریان به حساب می‌آمد و انشاالله بزرگانی که در قید حیات هستند، راه ایشان را به خوبی ادامه دهند. 

مافی در رابطه با تاثیر رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی برآینده ریاست جمهوری حسن روحانی، ابرازکرد: رفتار و اندیشه ایشان در بین اصلاح طلبان جاری و ساری است و تصور نمی کنم تاثیر منفی داشته باشد. رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی انسجام عمومی و وفاق بیشتری در بین مردم ایجاد خواهد کرد.

وی درخصوص مهم‌ترین میراث آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: مهم‌ترین دغدغه که آیت الله هاشمی رفسنجانی داشت، مردم بود، البته مردم هم پاسخ این نگرانی‌ها را با وادع در حسینیه جماران بدون هیچ هماهنگی از پیش به خوبی دادند. مردم با حضور خود و شعارهایی که برزبان می‌آوردند، نشان دادند که افرادی را که برای آنان کار می‌کند یا خیر را به خوبی تشخیص می‌دهند و در زمان لازم این امر را به نمایش می‌گذارند.
نظرات شما
پیشخوان