تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۵
سرزن، تکنیکی و پنالتی زن

مهاجم اسپانیایی مدنظر پرسپولیس را بیشتر بشناسید

امروز مهاجمی اسپانیایی در تمرین پرسپولیس حاضر شده و اگر مورد قبول برانکو قرار بگیرد، به پرسپولیس خواهد پیوست.
رویداد۲۴امروز مهاجمی اسپانیایی در تمرین پرسپولیس حاضر شده و اگر مورد قبول برانکو قرار بگیرد، به پرسپولیس خواهد پیوست.

تومی کوره آ مهاجم 32 ساله ی اسپانیایی  که مدنظر باشگاه پرسپولیس قرار گرفته خیلی بی سر و صدا به تهران آمده تا در تمرینات این تیم شرکت کند. باتوجه به ضعف محسوس سرخ ها در خط حمله، حضور یک مهاجم گلزن و به اصطلاح "قاتل" می تواند نیاز صدرنشین لیگ را برآورده کند. اما مهاجم سابق تنریف و حال حاضر راپیدوین گرینه ی ایده آل سرخ هاست؟!
 

از تنریف تا راپید؛ ده فصل و 88 گل!
کوره آ مهاجم اسپانیایی و 32 است که فوتبالش در رده بزرگسالان را از تیم دسته یکی تنریف اسپانیا آغاز کرد و از 2005 تا سال 2009 برای چند تیم دیگر از اسپانیا بازی کرد. او تجربه 4 فصل حضور در لیگ 2 اسپانیا را دارد و در این مدت تنها 8 گل به ثمر رساند که عملکردی ضعیف به شمار می رود.
کوره آ پس از نمایش های ضعیف در کشورش به لیگ اتریش رفت و در لیگ بوندس لیگای این کشور به موفقیت هایی دست یافت. وی عمده موفقیت هایش را با تیم "هایندوف الداخ" به دست آورد و در3  فصل حضور در این تیم، دو نائب قهرمانی لیگ 2 اتریش را به دست آورد. همچنین در 98 بازی 43 گل به ثمر رساند و به عبارت دیگر در هر فصل به طور میانگین 30 بازی انجام داد و 14 گل به ثمر رساند. مهاجم مدنظر سرخ ها در ادامه در تیم های "گرودیگ" و "راپید" نیز عضویت داشت و از سال2013 تا کنون، 31 گل به ثمر رساند.
 
از گلزنی به چلسی تا عملکرد ضعیف در فصل جاری
بازیکن چپ پای حال حاضر راپید که دو فصل اخیر را در تیم پایتخت اتریش سپری می کند، این فصل نمایش های خوبی نداشته و در لیگ اتریش تنها 2 بار به میدان رفته.  توماس کوره آ این فصل تنها 97 دقیقه فرصت حضور در زمین را داشته که یک گل ثمره حضور او در زمین بوده است. البته او در دیدارهای های دوستانه ی پیش فصل و در مقابل تیم چلسی انگلیس موفق به گلزنی شده و نقش پررنگی در پیروزی 2-0 تیمش مقابل رقیب نامدار داشته است.
 
سرزن، تکنیکی و پنالتی زن
کوره آ میراندا بازیکن 186 سانتی متری  قدرت سرزنی بالا و تکنیک مناسبی دارد. نگاهی به فیلم بازی های این مهاجم نشان می دهد او در پست های مختلف خط حمله کرده و پنالتی زن قهاری نیز هست. البته بیشتر عملکرد درخشانِ این بازیکن مربوط به بازی هایش در "هایندوف الداخ" و در بین سال های 2009 تا 2013  بوده و همانطور که آمار نشان می دهد او در تیم های بعدی موفقیت خاصی به دست نیاورده است.
برچسب ها: مهاجم ، اسپانیا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان