تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۵
علی فتح الله‌زاده مدیر عامل سابق استقلال، در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴:

«آیت الله هاشمی» پرسپولیسی نشد و ملی ماند و عاقبت به خیر شد

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، درباره علاقه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به تیم‌های ورزشی تاکید کرد که یکی از سر تیم‌های حفاظتی آقای هاشمی پرسپولیسی دو آتیشه بود و خیلی تلاش می‌کرد ایشان را از راه بدر کند. ولی آقای هاشمی یک مرد ملی بود و هیچگاه به این خواسته تن نداد و برای همین عاقبت به خیر شد.
رویداد۲۴مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، درباره علاقه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به تیم‌های ورزشی تاکید کرد که یکی از سر تیم‌های حفاظتی آقای هاشمی پرسپولیسی دو آتیشه بود و خیلی تلاش می‌کرد ایشان را از راه بدر کند. ولی آقای هاشمی یک مرد ملی بود و هیچگاه به این خواسته تن نداد و برای همین عاقبت به خیر شد. 

علی فتح الله‌زاده مدیر عامل سابق استقلال روز گذشته در حاشیه مراسم تشییع مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفت‌و‌گو با رویداد۲۴ درباره عظمت حضور مردم در مراسم بدرقه ایشان گفت: مردم عمری را با آقای هاشمی و مسئولان نظام طی کرده‌اند. این مردم با وفا آمدن تا از یکی استوانه‎های نظام قدردانی کنند. 

وی افزود: آقای هاشمی یار و یاور امام راحل و همراه دیرینه مقام معظم رهبری بودند. همانطور که آقا فرمودند کسی را سراغ ندارم در این مدت و طی این سال‎‌ها باهم بوده باشیم. 

فتح الله‌زاده درباره خاطرات خود از دوران همکاری‌ها و مراودات با آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: من سعادت این را داشتم که در دوران ریاست جمهوری آیت الله هاشمی حداقل هر ۲ ماه یکبار به محضر ایشان برسم. بعضی مواقع غبطه می‌خوردم وقتی می‌دیدم آقای هاشمی در آن سن و سال تا این حد سر پنجه هستند و از آمادگی جسمانی خیلی خوبی برخوردارند. برای همین هر وقت ایشان را می‌دیدم روحیه می‌گرفتم. 

او در خاتمه در پاسخ به این سوال که باتوجه به رفت و آمدهای که با آقای هاشمی داشتید، آیت الله را استقلالی دیدید یا پرسپولیسی گفت: یکی از سر تیم‌های حفاظتی آقای هاشمی پرسپولیسی دو آتیشه بود و خیلی تلاش می‌کرد ایشان را از راه بدر کند. ولی آقای هاشمی یک مرد ملی بود و هیچگاه به این خواسته تن نداد و برای همین عاقبت به خیر شد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان