تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۵

روزنامه جوان: در مراسم تشییع هاشمی،شعارهایی به منظور مطرح کردن نام افرادخاصی داده شد

روزنامه جوان با اشاره به مراسم تشییع آیت الله هاشمی نوشت:در میان سیل خروشان ملت، افراد قلیلی نیز بودند که از نوع رفتار و شعارهایشان پیدا بود که چندان عزادار ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی نبوده و بیشتر مقاصد سیاسی خود را تعقیب می‌کردند.
رویداد۲۴-روزنامه جوان با اشاره به مراسم تشییع آیت الله هاشمی نوشت:در میان سیل خروشان ملت، افراد قلیلی نیز بودند که از نوع رفتار و شعارهایشان پیدا بود که چندان عزادار ارتحال آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی نبوده و بیشتر مقاصد سیاسی خود را تعقیب می‌کردند.

در بی‌حرمتی این جمعیت محدود نسبت به مراسم باشکوه تشییع و تدفین، همین بس که نه‌تنها هدف معروف ایشان را که همانا وحدت و اعتدال‌گرایی بود، پاس نمی‌داشتند، بلکه در شعارهایشان بیش از آنکه یاد متوفی را زنده نگه‌دارند، به دنبال مطرح کردن نام‌های دیگر بودند.

همین اقدامات زشت نشان داد که این جماعت ناسپاس حتی حرمت مراسم تشییع کسی را که ادعای هواداری وی را داشتند نیز نگه نمی‌دارند. البته از این طیف که عمدتاً از بقایای ضعیف جریان فتنه هستند، بیش از اینها نمی‌توان انتظار داشت، اما واقعیت آن است که تحرکات محدود این طیف نیز نتوانست از شکوه وحدت ملی و انقلابی امت در تشییع این یاور انقلاب و رهبری بکاهد. در واقع تحرک محدود این طیف، تنها روسیاهی را به زغال چهره فتنه‌گران نشاند.

 

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان