تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۵

رستوران چینی متهم به سرو پای انسان در ایتالیا (تصویر)

یک رستوران چینی متهم شده که پای انسان را برای مشتریان خود سرو می‌کرده و این اتفاق پس‌ازآن رخ داد که پیشخدمت این رستوران تصویری ناخوشایند از این پا که گفته می‌شود در آشپزخانه گرفته شده را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.
رویداد۲۴- یک رستوران چینی متهم شده که پای انسان را برای مشتریان خود سرو می‌کرده و این اتفاق پس‌ازآن رخ داد که پیشخدمت این رستوران تصویری ناخوشایند از این پا که گفته می‌شود در آشپزخانه گرفته شده را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از دیلی میل، این عکس ظالمانه آنچه شبیه به بخشی از پای انسان در یک کاسه آب به نظر می‌رسد را به نمایش گذاشته است.

این عکس زمانی منتشر شد که یک مشتری از اسلوونی با دوستان خود به رستورانی در پائوا در شمال ایتالیا رفت و سفارش خوراک پنجه خرس داد. 

پیشخدمت که در گزارش‌ها نامی از او ذکر نشده، مدعی است که این تصویر پای انسان است که ساعتی بعد به‌عنوان خوراک پنجه خرس برای مردم اسلوونیایی و دوستانش سرو شد. 

پس ‌از انتشار این عکس، پلیس و مقامات استانداردهای غذایی به بازرسی رستوران پرداخته و 25 کیلوگرم گوشت و ماهی یخ‌زده که معلوم نیست متعلق به کجا هستند، یافتند.

آن‌ها همچنین آلودگی و روغن را در سراسر یخچال‌ها، روی سطح زمین و روی گاز یافتند.

رستوران چینی متهم به سرو پای انسان در ایتالیا (تصویر)

برچسب ها: رستوران ، ایتالیا ، متهم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان