تاریخ انتشار: ۲۲:۳۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۵

دختر امام خمینی: عروج آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از زهر نیز تلخ‌تر بود/شوک شدیدی به ملت وارد شد

هفتمین همایش غزه نماد مقاومت با حضور وزیر اطلاعات و زهرا مصطفوی دبیرکل جمعیت دفاع از مردم فلسطین در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.
رویداد۲۴-هفتمین همایش غزه نماد مقاومت با حضور وزیر اطلاعات و زهرا مصطفوی دبیرکل جمعیت دفاع از مردم فلسطین در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

بعدازظهر امروز (شنبه) زهرا مصطفوی طی سخنانی در این مراسم با اشاره به شخصیت آیت‌الله هاشمی و مقاومت ایشان در برابر هجمه‌ها و تهمت‌ها، اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی فردی بود که هم زیر شکنجه‌های ساواک و هم زیر بمباران ناسزا و تهمت‌ها سکوت و مقاومت کرد.

زهرا مصطفوی رییس و دبیرکل جمعیت دفاع از مردم فلسطین طی سخنانی اظهار کرد: مساله فلسطین فرهنگی است که ما از امام خمینی آن را فرا گرفته‌ایم و این فرهنگ به بخشی از هویت ما تبدیل شده است. ما نمی‌توانیم نسبت به این موضوع بی‌تفاوت گذر کنیم.

فرزند امام خمینی (ره) همچنین با اشاره به درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در هفته گذشته، خاطرنشان کرد: هفته گذشته آنچنان تلخ بود که زهر نیز نمی‌توانست آنگونه تلخ باشد؛ عروج ملکوتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی موجب شد شوک شدیدی به ملت ایران و سایر کشورها وارد شود.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تعریف شدنی نیست، گفت: هر چه درباره ایشان بگوییم فقط یکی از صفات او را گفته‌ایم؛ او فردی مردمی بود که هم زیر شکنجه‌های ساواک و همچنین زیر بمباران ناسزا و تهمت‌ها سکوت و مقاومت کرد.

دبیرکل جمعیت دفاع از مردم فلسطین اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی هیچگاه به دنبال موقعیت برای خود نبود بلکه به دنبال ساخت کشوری قدرتمند و سربلند از همه جهات بود. ایشان هیچگاه به حرف‌هایی که مطرح می‌شد توجهی نشان نمی‌داد.

مصطفوی در پایان گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دست پرورده امام و یار و همراه مقام معظم رهبری بود.

در این مراسم ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران، سفیر کشور عراق، نماینده جنبش حماس در ایران، حجت‌الاسلام و المسلمین دعایی و چمران رییس شورای شهر تهران نیز حضور داشتند.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان