تاریخ انتشار: ۲۳:۵۶ - ۲۵ دی ۱۳۹۵
مجید انصاری:

ظلم بی سابقه ای امروز علیه دولت روحانی است

معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: ظلمی که امروز در پی هجمه تبلیغاتی به دولت برخاسته از رای ملت و شخص رئیس جمهوری منتخب مردم روا داشته شده، در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه است.
رویداد۲۴-معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: ظلمی که امروز در پی هجمه تبلیغاتی به دولت برخاسته از رای ملت و شخص رئیس جمهوری منتخب مردم روا داشته شده، در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه است.

حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری روز شنبه در جلسه شورای اداری استان اصفهان با اشاره به هجمه تبلیغاتی علیه دولت یازدهم برغم دستاوردهای بزرگ حاصل شده در زمینه های مختلف افزود: همزمان با کوشش دولت در میدان اجرا و تلاش برای پیشبرد اهداف انقلاب و در عین مواجهه کشور با هزاران مشکل مبتلابه، صدها رسانه با استفاده از پول دولت، بطور شبانه روزی علیه دولت و تخریب آن فعالیت می کنند. 

وی با بیان کم لطفی برخی رسانه ها در این زمینه گفت: هیچ انگیزه سیاسی در پس این گفتار من نیست و احساس می کنم که منافع ملی کشور در خطر است. 

حجت الاسلام انصاری گفت: چرا باید وقتی آیت الله هاشمی رفسنجانی از جمع ما رفتند، از ایشان تعریف کنیم و تا کی می خواهیم فرصت سوزی کنیم. 

وی گفت: پوشش اولیه مراسم تشییع آیت الله هاشمی رفسنجانی خوب بود اما براستی منفعت چه کسی در عدم پوشش مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی در سصطح استان ها و شهرستان های کشور قرار دارد. 

معاون حقوقی رئیس جمهوری با انتقاد از پوشش ضعیف مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در استان ها و شهرستان های کشور گفت: این در حالیست که تجلیل از یار امام و رهبری موجب اقتدار کشور و نظام، دلگرمی مردم و تضعیف دشمنان می شود. 

وی افزود: پخش مراسم پرشور بزرگداشت آیت الله هاشمی در استان ها و شهرستان های کشور در ادامه مراسم 22 بهمن، روز قدس و روزهای بزرگ دینی و ملی ماست. 

حجت الاسلام انصاری گفت:صدا و سیما می توانست با برخورداری از بیش از 30 شبکه سراسری یک شبکه خود را به پوشش مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مراکز استان ها اختصاص دهد. 

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه باید اتحاد و اقتدار کشور در رسانه ها و روزنامه های کشور به نمایش گذاشته شود، گفت: آنچه که از نمایش اقتدار و اتحاد کشور نمایش داده می شود به نام کشور و ولی فقیه خواهد بود. 

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی از بی مهری و نامهربانی ها و زخم زبان ها آزرده خاطر بود، گفت: دوستان انقلابی به هر دلیل و در جلسات مختلف بصیرت افزایی خود، نامهربانی ها و ظلم و ستم هایی را به وی روا داشتند. 

وی با بیان اینکه اگر لگوی برخی از روزنامه های کشور را برداریم هیچ فرقی با روزنامه های اسراییلی ندارند، گفت: برخی از روزنامه ها و نشریات بی انصاف در کشور فقط بدنبال سیاه نمایی هستند و حتی یک فعالیت و کار مثبت دولت را هم نشان نمی دهند. 

معاون حقوقی رئیس جمهوری با بیان اینکه مردم با حضور حماسی خود در مراسم تشییع و بزرگداشت آیت الله هاشمی، درس بزرگی به رسانه های بی انصاف آموختند، گفت: مردم با صدای بلند اعلام کردند که دیگر این بی انصافی ها و بداخلاقی ها را نمی خواهند. 

وی با بیان اینکه مدیران دولتی هم باید از کارهای خود دفاع کنند، افزود: نباید بیش از این در زمین دشمن بازی کنیم. 

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه دشمن بدنبال این است که مردم را از دولت مایوس سازد، گفت: باید خدمات ارائه شده توسط دولت یازدهم را بخوبی به مردم ارائه کنیم و در این زمینه سختی این کار بر عهده مدیران است. 

وی با بیان اینکه باید کوشید تا ایران همچنان کانون امنیت و امید در جهان اسلام بماند، گفت: برای عبور از این معبر به اتحاد کلمه، هماهنگی و پشتیبانی از رهبری و رئیس جمهوری و دولت نیاز داریم. 

حجت الاسلام انصاری با اشاره به حضور مردم در مراسم تشییع جنازه و بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: مردم در زمان مناسب و با حضور معنادار خود پاسخ خوبی به بدعهدی ها و بدسیرتی های دشمنان داخلی و خارجی دادند. 
منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان