تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
جزییاتی از مراسم هفتمین روز رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)

همه می آییم...

مراسم هفتمین روز رحلت یار دیرین امام راحل و شخصیت برجسته انقلاب اسلامی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی(رحمه الله علیه) تا ساعاتی دیگر در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آغاز می شود.
رویداد۲۴مراسم هفتمین روز رحلت یار دیرین امام راحل و شخصیت برجسته انقلاب اسلامی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی(رحمه الله علیه) تا ساعاتی دیگر در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آغاز می شود.

به گزارش رویداد۲۴، این مراسم از ساعت 15 لغایت 17 برگزار می شود و طی آن، پس از قرائت قرآن کریم و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس دفتر بازرسی ویژه مقام معظم رهبری سخنرانی خواهد کرد.

هیأت دولت جمهوری اسلامی ایران، اعضای خانواده آیت الله هاشمی(ره) و جمع زیادی از شخصیت های سیاسی، فرهنگی و حوزوی از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت کرده اند. 

همه می آییم...

مراسم هفتم آیت الله هاشمی(ره) باید نماد وحدت همه نیروهای انقلاب باشد
رییس دفتر تولیت آستان مقدس و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) گفت: آیت الله هاشمی با امام بود، بعد از فوت در راه امام زیست و اکنون کنار امام آرام گرفته است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس امام خمینی (س) ، حجت الاسلام و المسلمین جوادی راد  ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی گفت : یار امام ، در طول زندگی با امام بود ، بعد از فوت امام در راه ایشان زیست و اکنون کنار امام آرام گرفته است
وی که در جلسه ی هم افزایی پرسنل حرم مطهر برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن هفتم یار امام سخن می گفت، ادامه داد : آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش بسزایی در شکل گیری ، پیروزی و تداوم انقلاب داشت و به همین جهت همواره مورد لطف امام (س) و مقام معظم رهبری بود.

جوادی راد تصریح کرد : یار صدیق امام اموال ، زندگی و خانواده خود را وقف امام و انقلاب کرد و همیشه در عزت زندگی کرد و با آبرومندی از این دنیا رفت و این عزت به خاطر این بود که تمام اعمال خود را به خاطر خدا انجام می داد. 

وی به اهمیت موضوع مراسم هفتم یار امام اشاره و خاطر نشان کرد : مجموعه آستان مقدس امام خمینی (س) وظیفه خود می داند با تمام تلاش بر برگزاری این مراسم همت گمارد و بدون هیچ گونه حاشیه به این مهم بپردازد.

رییس دفتر تولیت آستان مقدس و موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) به پرهیز از سیاسی کاری همه ی شرکت کنندگان در این مراسم اشاره و یادآوری کرد: دشمن از اختلافات نیروهای وفادار نظام سوء استفاده می کند و برای تضعیف انقلاب از هیچ کاری ابائی ندارد؛ از این رو مراسم هفتم آیت الله هاشمی باید نمادی برای وحدت همه ی نیروهای انقلاب باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
1
این مراسمات نیاز به تبلیغ نداره ها..

مردم میان خودشون..
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان