تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۲۶ دی ۱۳۹۵

دزدی سنجاب‌ها از فروشگاهی در تورنتو (فیلم و تصویر)

سنجاب‌ها در خیابان لوگان تورنتو آشکارا دزدی می‌کنند. طی ماه‌های اخیر دست‌کم دو سنجاب شکار دوربین‌های مداربسته‌ای شده‌اند که آن‌ها را در حال دزدی از یک فروشگاه نشان می‌دهد.
رویداد۲۴- سنجاب‌ها در خیابان لوگان تورنتو آشکارا دزدی می‌کنند. طی ماه‌های اخیر دست‌کم دو سنجاب شکار دوربین‌های مداربسته‌ای شده‌اند که آن‌ها را در حال دزدی از یک فروشگاه نشان می‌دهد.

به گزارش رویداد۲۴ به نقل از ایندیپندنت، آن‌ها به آرامی از کنار در وارد فروشگاه می‌شوند و پس از برداشتن شکلات و آب‌نبات، به همان سرعت که آمده بودند می‌روند. 

کین دی کیم، دختر صاحب فروشگاه هفته گذشته به خبرگزاری تورنتو گفت که این سنجاب‌ها در طول پائیز حدود 48 بسته شکلات دزدیده‌اند. وی در ادامه تأکید کرد باوجودآنکه والدینش این سنجاب‌ها را تحسین‌برانگیز می‌دانند، نمی‌توانند از تعداد روزافزون شکلات‌هایی که دزدیده می‌شود، چشم‌پوشی کنند.

او می‌گوید والدینش ترجیح می‌دهند که در فروشگاه باز باشد. این در حالی است که مقامات بخش کنترل حیوانات نیز نتوانسته‌اند در این زمینه به آن‌ها کمکی کنند. بنابراین آن‌ها روی بسته‌های شکلات فلفل پاش گذاشته‌اند تا شاید بتوانند سنجاب‌ها را دور کنند اما این کار برای انسان‌ها هم پرخطر است و مشتریان را فراری می‌دهد. 

دزدی سنجاب‌ها از فروشگاهی در تورنتو (فیلم و تصاویر)



نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان