تاریخ انتشار: ۱۹:۳۴ - ۲۶ دی ۱۳۹۵

تشکر ناطق نوری از کرباسچی به خاطر پاسخ به بی بی سی فارسی

در آیین هفتمین روز درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی که در حرم امام خمینی برگزار شد علی اکبر ناطق نوری از چهره های نزدیک به او و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی کرد.
رویداد۲۴-در آیین هفتمین روز درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی که در حرم امام خمینی برگزار شد علی اکبر ناطق نوری از چهره های نزدیک به او و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی کرد.

نطق ناطق با بغض های پیاپی همراه بود و از این نظر یکی از متفاوت ترین سخنرانی های او به حساب می آید. او در این سخنرانی نه تنها از هاشمی رفسنجانی که از امیر کبیر و دکتر محمد مصدق نیز به عنوان رجالی یاد کرد که در حیات خود آماج تهمت و بی مهری قرار گرفتند.

نکته جالب دیگر در سخنان ریس اسبق مجلس شورای اسلامی اشاره غیر مستقیم به غلامحسین کرباسچی بود. آنجا که گفت: " خودمان قبل از همه باید مراقب باشیم، کار را خودمان خراب نکنیم بگوییم دشمن. برخی شبکه ها علیه هاشمی برنامه پخش کردند و من تشکر می کنم از آن برادری که تلفنی به آنها پاسخ داد. "

یادآور می شود فردای درگذشت هاشمی رفسنجانی تلویزیون فارسی بی بی سی در برنامه ای به نقد عملکرد فرهنگی مرحوم هاشمی رفسنجانی در دوران ریاست جمهوری پرداخت که حاوی پاره ای اتهام ها و به تعبیر برخی  اهانت هایی به رییس جمهوری پیشین ایران بود و شب بعد غلامحسین کرباسچی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی ایران با این شبکه تماس گرفت و به تندی به آن برنامه تاخت و در دقایقی گفت و گوی او با مجری ( جمال الدین موسوی) به تنش کشید.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان