تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۸ دی ۱۳۹۵

پاشازاده: توصیه‌ای به منصوریان ندارم، او خودش استاد است!/ اختلاف برانکو و کی‌روش به ضرر ماست

سرمربی جدید تیم آلومینیوم اراک در مورد وضعیت تیم استقلال و فوتبال ایران به صحبت پرداخته است.
رویداد۲۴-سرمربی جدید تیم آلومینیوم اراک در مورد وضعیت تیم استقلال و فوتبال ایران به صحبت پرداخته است.

مهدی پاشازاده دوباره سرمربی تیم آلومینوم اراک شد. او که پارسال هم سرمربی همین تیم بود پس از قهرمان شدن در لیگ دسته دو و صعود به لیگ دسته یک از این تیم جدا شد. با پاشازاده تماس گرفتیم تا به عنوان یکی از بازیکنانی که سال ها برای استقلال بازی کرده و کاپیتان این تیم بوده است درباره وضعیت این تیم در لیگ و بازار نقل و انتقالات صحبت کنیم.او خیلی تلاش کرد که زیاد درمورد استقلال صحبت نکند.با این حال پاشازاده گفت:«استقلال در سه - چهار بازی اخیر خودش نتایج بدی نگرفته است.آنها نیم فصل دوم را هم با پیروزی مقابل نفت تهران شروع کردند.این اتفاق خوبی است و بدون شک هواداران هم راضی هستند.امیدوارم روند همین طور ادامه داشته باشد و تیم راهی که پیدا کرده است را ادامه بدهد.در هفته های ابتدایی اوضاع بر وفق مراد نبود و حالا شرایط بهتر است.»

همچنین پاشازاده در مورد خرید های جدید استقلال و این نکته که گفته می شود آن ها مسن هستند اشاره کرد: «من نمی دانم طرز تفکر کادر فنی استقلال چه بوده است حتما خودشان بهتر می دانند که این بازیکنان را به خدمت گرفته اند.البته اینکه چه بازیکنی در تیم هست یا نه زیاد تفاوتی نمی کند.مهم نتیجه گرفتن و خوب بازی کردن است.باید منتظر بود و دید که این خریدهای جدید تا چه اندازه می توانند در استقلال تاثیر گذار باشند.آنها در شرایطی بازیکنانی مثل جپاروف و آندو را به خدمت گرفته اند که در پست های دیگر جذب بازیکن بیشتر احساس می شود.بیاییم الان تمرکز خود را روی مسائلی مثل سن و سال بازیکنان نگذاریم. باید ببینیم که در بازی های آینده چه اتفاقی می افتد و سپس درباره آن حرف بزنیم. من می خواهم بگویم ممکن است گاهی اوقات یک بازیکن جوان کارهایی بکند که با تجربه ها انجام نمی دهند و برعکس. هر دوی آنها در فوتبال اتفاق می افتد.»

سرمربی تیم آلومینیوم در بخشی دیگر از صحبت هایش در مورد اینکه آیا استقلال می تواند این روند مثبت را ادامه دهد یا که خیر گفت:«قطعا.چرا که نه؟ بستگی به خودشان دارد که تمرکز داشته باشند و چطور از شرایطی که برایشان به وجود می آید استفاده کنند.»همچنین پاشازاده به این نکته اشاره کرد که توصیه خاصی برای دوست و هم بازی سابقش ندارد زیرا خود منصوریان استاد است!

ملی پوش سابق فوتبال ایران در آخرین قسمت صحبت هایش پیرامون دعوای کارلوس کی روش و برانکو ایوانکویچ به این نکته اشاره کرد که :«دود این اختلاف فقط در چشم خودمان می رود.باید چارچوبی برای فوتبال مان شکل بدهیم با این اولویت که تیم ملی در اولویت است.این روزها فدراسیون و تیم ملی تحت فشار بوده اند.بازی های دوستانه لغو شده است و مشکلات زیادی به وجود آمده است.به نظرم بهتر است مشکلات هر چه زودتر حل شود.»

نظرات شما
پیشخوان