تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

پاسخ روحانی به سئوالی در مورد حصر

رئیس جمهور در نشست خبری خود به سئوالی در مورد حصر واکنش نشان داد.
رویداد۲۴-رئیس جمهور در نشست خبری خود به سئوالی در مورد حصر واکنش نشان داد.

روحانی در نشست خبری در پاسخ به سئوالی در مورد حصر و تضمین اجرای حقوق شهروندی در کشور گفت: حقوق شهروندی یکی از وعده های من در انتخابات بود. منشور خوب و جامعی هست. این منشور متکی بر فصل سوم قانون اساسی هست. منشور حقوق شهروندی را به تمام دستگاه های اجرایی با مواد تک تک ابلاغ خواهم کردو تاکید می شود که اجرا کند. قوای دیگر هم باید در این زمینه کمک کند.

وی افزود: اصول حقوق شهروندی پشتوانه قانون اساسی دارد و باید اجرا و عمل کنیم اینکه در مقام عمل برخی حقوق شهروندی هنوز عملیاتی نمی شود متاسف هستم.

روحانی اضافه کرد: به عنوان رئیس جمهور همواره این مسائل را دنبال می کنم. در دولت از طریق وزیر دادگستری دنبال می کنم برخی مسائل هست که حل آن زمان می برد همه تلاشمان را انجام می دهیم و دلمان می خواهد برخی امور همین امشب انجام شود نه فردا. در برخی موارد نیاز به اجماع نظام داریم. من بسیار امیدوار به آینده هستم که امیدوارم همه تلاش ها روزی به ثمر بنشیند.
*انتخاب
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
2
1
اقای وزیر دادگستری ملت مایلن که سران فتنه محاکمه شوند و عاملهای خون شهیدان فتنه 88 قصاص شوند چه اونهای که کشتن و چه اونهای که مردم رو دعوت به کشتن و تحریک به کشتن کردن تعداد شهیدان فتنه 88 ببینید چند نفره به تعداد فتنه گرا قصاص کنید و قصاص رو از سران فتنه شروع کنید قابل توجه روحانی و امثال روحانیها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
جناب مقدم مقصرین ماجرای به تعبیر شما "فتنه" به ترتیب:
1- بعضی از اعضاء شورای نگهبان بدلیل جانبداری و حمایت آشکار ...
2- رئیس جمهور وقت بدلیل استفاده از بیت المال برای مقاصد انتخاباتی و تحریک طرف مقابل با کثیف ترین روش ها و وارد کردن اتهامات ناجوانمردانه به بعضی ها که ملت ارادتشون رو بارها به اونا نشون دادن، مثل همین چند روز قبل و اصولاً بخاطر فجایع اقتصادی در طول زمامداریشون!
3- رئیس وقت صدا و سیما با اون حمایت و بی عدالتی ...
4- رئیس وقت ستاد انتخابات ...
5- اونایی که در همون روز اول راهپیمایی با فرض اینکه تهران تگزاسه، به سمت مردم تیراندازی کردند و یک راهپیمایی آرام رو به کام مردم تلخ کردند و بعضی ها رو عزادار!
6- اونایی که ماه ها مردم رو با اون شدت ... و بعداً اعتراف کردند که با ماشین هم از روی مردم گذشتند
7- اونایی که به تعبیر تیپی از اراذل و اوباش درست کردند و به جون مردم انداختند
8- اونایی که مردم رو به کهریزک فرستادن و
این لیست خیلی بلندبالاست، بازم بگم؟ می بینی اخوی، حالا کی باید قضاوت کنه تصور شما از فتنه درسته یا اونایی که به این مسائلی بالا اعتقاد دارن؟
مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
1
2
ناشناس جریان کهریزک بعد فتنه بود فتنه خاموش شده بود اتفاق افتاد قبلا مسولین مملکتی ما از دو گرو بودن جامع روحانین و جامه روحانیون برای خودشون رئس جمهوری رو تقسیم کرده بودن 8 سال تو بشو هشت سال من و در طاهر با هم کارد پنیر بودن وقتی دکتر احمدی نژاد امد ذره ای از این موجودات رو به مردم شناخت این دو گروه که کارت پنیر بودن متهد شدن یک چیزی درست شد بنام اصلاحات که سران فتنه هم از همین اصلاحات هستن سران فتنه برای بر اندازی حکومت و نظام دست به دامن انگلیس شدن میدونی یعنی چی اینها همون اخوندهای انگلیس که میگن اینها بودن که با انکیس هم صدا شدن اون ارزال اوباش از طریق اصلاحات سازماندهی شدن و به نیروهای انظامی حمله کردن با چاقو و قمه در اخر دعوای بین مسولین رو باید انگلیس حل کنه اینها دست بدامن انگلیس شدن برای جمع کردن ارازل اوباش و شورش خیابانی از طریق یکی از اقاب زادهها تو خارج ایران کشورهای همسایه دوره دیدن شما زمان ریاست جمهوری دولت اصلاحات یادتون رفته هر سال براتی دانشجویان برنامه تظاهرات و اتیش زدن مغازها و یا جلو دانشگاه و کوه دانشگاهها بود چرا دیگه اتفاق نیوفتاد چون خاتمی دانشجویان رو تحریک میکرد هی دم از جوانان میزد زره ای برای جوانان کار نمیکرد و فقط قریضه جنسی جوانان رو بیشتر کرد و دختران فراری از زمان ایشان شروع شد بی حجابی و بد حجابی تو دانشگاهها از زمان ایشان شروع شد یاذتون رفته کله تونو کردید زیر برف دختری که بی حجاب یا بد حجاب در دانشگاه هست علمشو برای جامعه اسلامی بکار نمی بره اگر علمی پیدا کنه این علمشو ضد جامعه اسلامی بکار میاندازه با پول بیت المال خرج دانشگاه پرداخت میشه برای امریکا بعد کار میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
اخوی جان مطلب شما جدای اینکه باید اساسی تعمیر بشه، مصداق این ضرب‌المثل معروفه: خسن و خسین هر سه دختران مغاویه‌اند! یعنی هیچ چیزی با واقعیت نمی‌خونه!
فقط چند نمونه:
- "فتنه"، به تعبیر همفکران شما فقط در یک روز اتفاق نیافتاد، که بگید کهریزک بعد از فتنه بود، بلکه تا 9 دی همون سال 88 طول کشید یعنی تا ماه‌ها بعد از فجایع کهریزک و بسته‌شدن اون!
- دوره اصلاحات به طور رسمی از سال 76 شروع شد یعنی اون زمانی که آقای احمدی‌نژاد به تعبیری هنوز در عالم سیاست عددی نبودند، نه اینکه جمعی از ترس ایشون اصلاحات رو درست کنند.
- اگه نمی دونید، بدونید: مشکل بدحجابی اولاً از همون دهه 60 وجود داشت و همون زمان هم کمیته‌های انقلاب کارشون مقابله با این آدم‌ها بود، ثانیا بدحجابی مشکل این یا اون رئیس جمهور نیست، مشکل، ضعف و ناتوانی متولیان در قانع کردن مردم بدحجابه. در ضمن اگه کسی در مقابله با بدحجابی از همه بی خیال‌تر بوده و باشه، اون کس قطعاً همین رئیس جمهور مردمی شما بود، نه آقای خاتمی.
...
...
- اگه اشتباه نکرده باشم شما هر دو گروه روحانیت رو متهم می کنی به همکاری با انگلیس برای براندازی نظام، این وسط این سؤال اینه که پس مورد نظر شما کیه؟ چیه؟

اخوی یک بار دیگه متن رو بنویسید، با این همه غلط نمی‌شه فهمید منظورتون چیه! فقط یک مورد: شما معتقدی مسائل کهریزک بعد از خاموش شدن فتنه بود؟! مگه امثال جنابعالی معتقد نیست که در 9 دی (یعنی ماه‌ها بعد از انتخابات ریاست جمهوری 88 و ماجراهای کهریزک) آتش فتنه خاموش شد؟ ...
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان