تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۵

شکست تیم منصوریان در غیاب هواداران

استقلال تهران در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر یک به استقلال خوزستان باخت.
رویداد۲۴-استقلال تهران در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر یک به استقلال خوزستان باخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال خوزستان بود که این مسابقه را با نتیجه دو بر یک باخت. استقلالی ها با این شکست احتمالا دوباره وارد وضعیت قرمز خواهند شد چراکه هواداران این تیم انتظار نداشتند در خانه خودشان به استقلال خوزستان ببازند. گرچه استقلال در این مسابقه از حضور هواداران خود محروم بود، اما استقلالی ها باز هم انتظار نداشتند تیمشان این دیدار را ببازد.
ترکیب استقلال تهران: سیدحسین حسینی، مجید حسینی، پادوانی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، امید نورافکن، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، محسن کریمی و کاوه رضایی.
ترکیب استقلال خوزستان: وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، دانیال ماهینی، حسن بیت‌سعید، آرش افشین، سلمان بحرانی، فرشاد سالاروند، آلویز نانگ، ابوالفضل اعلایی و مهدی مومنی.
دقیقه 4: آرش افشین پس از عبور از مدافعان استقلال تهران در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت که حسینی توپ او را مهار کرد.
دقیقه 7: آلویز نانگ در محوطه جریمه استقلال ضربه خوبی به توپ زد که دروازه‌بان آبی‌پوشان تهرانی توپ را گرفت.
دقیقه 18: امید نورافکن اقدام به شوتزنی به سمت دروازه استقلال خوزستان کرد که وحید شیخ‌ویسی موفق به مهار توپ شد.
دقیقه 22: آلویز نانگ برای استقلال خوزستان گلزنی کرد که کمک داور مسابقه با اعلام آفساید این گل را مردود اعلام کرد. البته صحنه آهسته این موقعیت نشان داد که مهاجم استقلال خوزستان در آفساید نبوده است.
دقیقه 32: شوت نورافکن از پشت محوطه جریمه بار دیگر واکنش شیخ‌ویسی را به همراه داشت و دروازه‌بان استقلال خوزستان توپ را دفع کرد.
دقیقه 40: بهنام برزای پس از فرار پشت مدافعان استقلال خوزستان با شیخ‌ویسی تک به تک شد که ضربه او با مهار این دروازه‌بان به کرنر رفت.

نیمه دوم:
دقیقه ۴۸، فرشید اسماعیلی در آستانه دروازه استقلال خوزستان نتوانست توپ ارسالی خسرو حیدری از کرنر را با سر قطع کند تا موقعیت خوبی برای تیمش از دست برود.
استقلال صفر - استقلال خوزستان یک؛
دقیقه ۶۷، استقلال خوزستان صاحب یک ضربه ایستگاهی از گوشه محوطه جریمه میزبان شد. حسن بیت‌سعید توپ را به زیبایی به گل تبدیل کرد و حسینی دروازه‌بان استقلال هم هرچه تلاش کرد نتوانست مانع ورود توپ به دروازه شود.
دقیقه ۶۹، یک بار دیگر نزدیک بود خوزستانی‌ها به گل برسند اما آرش افشین در یک قدمی دروازه به توپ نرسید. همان توپ به ضد حمله استقلالی‌ها تبدیل شد و چیزی نمانده بود که گل مساوی به ثمر برسد اما مدافعان مهمان توپ را به کرنر فرستادند.
دقیقه ۷۸، کاوه رضایی از داخل محوطه جریمه توپ را به آسمان فرستاد.
دقیقه ۷۹، ابوالفضل علائی از استقلال خوزستان مانع از تک‌به‌تک شدن برزای با دروازه‌بان تیمش شد و اخطار گرفت.
استقلال صفر - استقلال خوزستان ۲؛
دقیقه ۸۳، اصغر عاشوری که دو دقیقه قبل به جای افشین به میران آمده بود گل دوم را به ثمر رساند. این گل در حالی به ثمر رسید که مهاجمان استقلال خوزستان و پادوانی از استقلال تهران در موقعیت چهار به تک قرار گرفتند.
استقلال یک - استقلال خوزستان ۲؛
دقیقه ۸۷، کاوه رضایی توانست یکی از گل‌ها را جبران کند.

در نهایت استقلال با نتیجه دو بر یک به استقلال خوزستان باخت تا یک شکست خانگی را تجربه کند.

با این نتیجه، استقلال تهران ۲۵ امتیازی و در رده پنجم باقی ماند. استقلال خوزستان هم با این برد ۲۱ امتیازی شد و با یک پله صعود به رده دهم رسید.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان