تاریخ انتشار: ۲۲:۰۸ - ۲۹ دی ۱۳۹۵

سعداوی: نباید در اهواز این‌طوری می باختیم/ شرمنده هواداران شدیم

سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید:«در بازی با پرسپولیس فرصت استفاده از کارهای تاکتیکی را نداشتیم.»
رویداد۲۴-سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید:«در بازی با پرسپولیس فرصت استفاده از کارهای تاکتیکی را نداشتیم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرمربی فولاد خوزستان پس از شکست مقابل پرسپولیس در اهواز گفت:«برای این بازی زمان زیادی در اختیار نداشتیم و با یک جلسه به مصاف پرسپولیس رفتیم.هرگز نتوانستیم مقابل این تیم کارهای تاکتیکی انجام بدهیم.»

سعداوی این را گفت و ادامه داد:«وقتی از تیمی مثل پرسپولیس در همان دقایق ابتدایی گل می خورید کار سخت می شود.من از هواداران عذر می خواهم،باختیم و شرمنده شدیم.این باخت صد درصد تقصیر من است، اما قرار نیست همیشه در فوتبال روز ما باشد.تعویض‌های ما هم برای جبران گل بود و حملات زیادی هم انجام دادیم، اما نتوانستیم گل‌های خورده را جبران کنیم و این طبیعت فوتبال است.»

خبرنگاری از او سوال کرد که چرا بازیکنان شما در این بازی عصبی بودند که سعداوی این واکنش را نشان داد:«این را قبول دارم و حتما دلیلی داشته است.ما در این بازی دنبال این بودیم که نتیجه را جبران کنیم تا شرمنده هواداران نشویم. در روزی که آنها به خوبی ما را حمایت کردند، دوست نداشتیم در شهر خودمان اینگونه شکست بخوریم، اما این اتفاق افتاد.»

سعداوی در خصوص بازگشت بختیار رحمانی به فولاد هم گفت:« بختیار رحمانی از فردا با ما تمرین می‌کند. میثم دورقی هم به جمع ما اضافه شده است و به تمرینات می‌آید. ما یک جای خالی دیگر هم داریم که سعی می‌کنیم بازیکنی که به دردمان می‌خورد را بگیریم.»

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان