تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۵

پاشازاده در قدم اول به تیم سابقش رسید

از اتفاقات عجیب و جالب در لیگ یک این است که مهدی پاشازاده باید با تیمی دیگر برای بازی به شهر جم برود.
رویداد۲۴- مهدی پاشازاده از روز سه شنبه رسما کارش را بعنوان سرمربی تیم آلومینویم اراک شروع کرد تا بار دیگر بازگشتی به این تیم داشته باشد. تیمی که دو فصل پیش با هدایت همین پاشازاده از لیگ دو به لیگ دسته اول صعود کرد. این تیم در  اولین گام با هدایت پاشازاده باید با تیمی بازی کند که فصل گذشته هدایت آن بر عهده وی بود. یعنی پارس جنوبی جم. 

پاشازاده فصل گذشته در لیگ دو سرمربی تیم پارس جنوبی جم بود و با این تیم قهرمان رقابت‌های لیگ دو شد و به لیگ دسته اول صعود کرد. اما به طرز عجیب و در حالی که با این تیم قرارداد داشت از سوی مدیران باشگاه کنار گذاشته شد. وی بعد از کنار رفتن از تیم پارس جنوبی جم هدایت تیم راه آهن را بر عهده گرفت و در نیم فصل که سرمربی این تیم بود، در شهر جم به دیدار تیم متمول پارس جنوبی رفت و با دو گل تیم سابق خودش را در خانه مغلوب کرد.

این مربی جوان که در پایان نیم فصل اول به دلیل مشکلات مالی لاینحل راه آهن در حالی از این تیم جدا شد که نتایج خوبی هم با آن گرفته بود، از روز سه شنبه هدایت تیم آلومینیوم اراک، یکی دیگر از تیم هایی که با هدایت خود او از لیگ دو به لیگ یک صعود کرده بود را پذیرفت و عجیب این که این تیم در نخستین بازی اش با پاشازاده باید با تیم پارس جنوبی جم دیدار کند. آن هم در شهر جم.

به این ترتیب مهدی پاشازاده بعد از جدایی از پاس جم، برای دومین بار و با دومین تیم به مصاف تیم سابق خود خواهد رفت. وی اولین مصاف با تیم سابقش را با پیروزی به اتمام رسانده و امیدوار است که این تجربه را با تیم آلومینوم اراک تکرار کند.

خبر دیگر از تیم آلومینیوم اراک این است که بعد از انتخاب مهدی پاشازاده بعنوان سرمربی، محمد نیک سیرت و فرشاد قدیری نیز به عنوان دستیاران وی به این تیم اضافه خواهند شد. 
منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان