تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۳۰ دی ۱۳۹۵

اعتراض دانشجویان به نمره های امتحانات دی ماه/ کم کاری اساتید در تصحیح برگه امتحان

با توجه به اینکه برخی از نمرات امتحانات دی ماه دانشجویان اعلام شده است اما دانشجویان می گویند برگه بعضی از امتحانات با دقت تصحیح نمی شود.
رویداد۲۴با توجه به اینکه برخی از نمرات امتحانات دی ماه دانشجویان اعلام شده است اما دانشجویان می گویند برگه بعضی از امتحانات با دقت تصحیح نمی شود.

امتحانات ترم  اول تمام داشگاه ها از اوایل دی ماه آغاز شده و هنوز هم در حال برگزاری است و موضوعی که برای بسیاری از دانشجویان اهمیت دارد نتایج نمرات آن ها است.

نمراتی که این روزها از سوی بسیاری از اساتید دست کم گرفته شده دانشجویان را دلخور کرده است.

چند دانشجوی مقطع کارشناسی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان اظهار داشتند که در دو روز گذشته که نتایج برخی از دورس پایان ترم آن ها اعلام شده، با دیدن نمرات خود بسیار متعجب شده اند چرا که توقع دیدن آن نمره را به هیچ وجه نداشته و معتقد بودند که باید نمره بیشتری اخذ می کردند.

دانشجوی دیگر در ادامه گفت: با اعتراض ما به نتایج نمره، اساتید بار دیگر برگه را صحیح کردند و با تصحیح دوباره آن برگه امتحان، مشخص شد که نمره 6 به 17 رسیده و اشتباه اساتید در این شرایط مشخص شده است.

 حالا این سوال مطرح شده که موضوعی که می تواند تاثیرات بسیاری در آینده یک دانشجو بگذارد چرا از سوی اساتید سرسری گرفته می شود و چرا برخی از آن ها وقت مناسبی برای دانشجویان نمی گذارند.
منبع: میزان
برچسب ها: رویداد24 ، دانشجو ، نمره ، امتحان
نظرات شما
پیشخوان