تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵

محدودیت‌های ترافیکی پایتخت در پی حادثه پلاسکو/ درخواست پلیس از مردم/ پاساژ پروانه تعطیل است

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اعمال شده در اطراف محل حادثه پلاسکو را تشریح کرده و از شهروندان خواست که از تردد غیرضروری در مرکز پایتخت خودداری کنند.
رویداد۲۴-رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی اعمال شده در اطراف محل حادثه پلاسکو را تشریح کرده و از شهروندان خواست که از تردد غیرضروری در مرکز پایتخت خودداری کنند.

سرگرد علی شریفی درباره محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده در محورهای منتعی به حادثه پلاسکو، اظهار کرد: برابر تدابیر اتخاذ شده تردد کلیه وسایل نقلیه به استثنای وسایل نقلیه مجاز در خیابان جمهوری حدفاصل خیابان حافظ تا سعدی و هم چنین خیابان فردوسی حد فاصل میدان امام خمینی تا میدان فردوسی ممنوع است.

وی با بیان اینکه این محدودیت تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، گفت: توصیه ما به شهروندان این است که تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری در مرکز پایتخت خودداری کنند.

وی در مورد مسیرهای جایگزین خطوط اتوبوسرانی نیز گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده با اتوبوسرانی در حدود ۵ یا ۶ خط اتوبوس که از این معابر می‌گذرد تغییراتی ایجاد شده که این تغییرات در مبدا و مقصد به اطلاع مسافران می‌رسد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از شهروندان خواست که از حضور در اطراف محل حادثه ساختمان پلاسکو خودداری کرده و خبرها را از طریق خبرگزاری‌های معتبر و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

جمعه بازار پارکینگ پروانه برگزار نمی‌شود

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در اطراف محل حادثه ساختمان پلاسکو اعلام کرد که جمعه بازار امروز در این منطقه برگزار نمی‌شود.

سرهنگ محمد رازقی در این باره گفت: با توجه به اینکه عملیات امداد و نجات و آواربرداری همچنان در حال انجام است و با توجه به اطلاع رسانی قبلی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی، جمعه بازار پارکینگ پروانه امروز برگزار نخواهد شد.

وی از شهروندان خواست که برای مراجعه به جمعه بازار به این محل مراجعه نکنند.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان