تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۵

آخرین وضعیت ساختمان فروریخته پلاسکو/ افزایش دود سفید با برداشتن رأس سازه/آماده باش تیم پزشکی قانونی

جانشین رئیس سازمان پزشکی قانون در مدیریت بحران از آماده باش تیم های پزشکی قانونی برای شناسایی و صدور جواز دفن جان باختگان احتمالی حادثه پلاسکو خبر داد.
رویداد۲۴-جانشین رئیس سازمان پزشکی قانون در مدیریت بحران از آماده باش تیم های پزشکی قانونی برای شناسایی و صدور جواز دفن جان باختگان احتمالی حادثه پلاسکو خبر داد.

دکتر مهرداد علی بخشی درباره تمهیدات پزشکی قانونی برای حادثه پلاسکو اظهار کرد: از روز گذشته به دنبال وقوع حادثه در ساختمان پلاسکو تیمی از عوامل تشخیص هویت و متخصصین پزشکی قانونی استان تهران به حالت آماده باش در آمده و بنا شد که در صورت ارجاع اجساد جان باختگان احتمالی این حادثه در سریعترین زمان ممکن نسبت به صدور جواز دفن، یا در صورت نیاز نسبت به شناسایی این افراد اقدام کند.

وی با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون عوامل پزشکی قانونی استان تهران در مرکز آزمایشگاهی کهریزک در آماده باش هستند، گفت: با توجه به اینکه تاکنون اجساد جان باختگان از زیر آوار خارج نشده، موردی از ارجاع جسد به پزشکی قانونی نداشتیم. البته ما امیدواریم که تمامی افراد محبوس زنده از زیر آوار خارج شوند، اما همانطور که برخی از مسئولان شهرداری اعلام کردند، احتمالا شماری از این افراد به شهادت رسیده اند.افزایش دود سفید با برداشتن رأس سازه

با برداشتن رأس سازه پلاسکو دود سفید در محل حادثه افزایش یافت.

گزارش خبرنگار در دومین روز حادثه پلاسکو حاکی از آن است که با برداشتن سازه‌های این ساختمان فروریخته دودهای سفیدی مشاهده می‌شود که نشان از وجود شعله‌های آتش در زیر آوار ساختمان است که با برداشتن هر لایه از آوار این دودها بیشتر می‌شود.

بنابراین گزارش، آتش نشانان برای برش بهتر تیغه به روی آوار رفته‌اند.

ضمن اینکه احمدی بافنده مدیرعامل مترو با حضور در محل حادثه عملیات آوار برداری از خیابان جمهوری را مدیریت می‌کند. همچنین در حال حاضر مجددا رحمانی فضلی وزیر کشور و هاشمی استاندار تهران در محل حادثه حضور یافتند.

منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان